    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Date: Thu, 11 Sep 2003 09:55:39 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@193.41.113.245

    On Thu, 11 Sep 2003 00:47:06 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >"Moj" przyjmuje dowolne kwoty (np. przedwczoraj 150 zl) i wystawia
    >rachunki. Ale to jest wieksza przychodnia, a nie pojedynczy
    >dentysta...
    >
    > MJ

    Roznie to bywa. Znam wieksza przychodnie, ktora powyzej 250 zl, a znam
    (i to bolesnie :)) mniejszy zaklad, na Wilczej czy innej Hożej*, gdzie
    place bez ograniczen.

    PGR

    *nauczylem sie juz ktora to Marszalkowska a ktore Jerozolimskie, co
    sie wielu "wiesniakom" :) czesto myli, ale kolejnosci przecznic
    Marszalkowskiej na odcinku plac Konstytucji - Aleje to sie do konca
    zycia chyba nie naucze :)