  • Data: 2003-09-11 07:14:15
    Temat: Re: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomekk" <g...@p...com> napisał w wiadomości
    news:16460-1063194392@213.17.128.66...

    > moje zdziwienie, gdy okazalo sie, ze na Mazurach nie ma ani jednego
    > bankomatu, z ktorego moglbym bezprowizyjnie wyplacic gotowke

    to dobrze że był jakikolwiek bankomat
    he he moje zdziwienie było jeszcze większe jak byłem w Mikołajkach a tu ani
    jednego nocnego w którym można płacić kartami
    bankomaty dwa w mieście PKOBP i Banku Spółdzielczego oczywiście oba
    niesprawne (a to był piątek wieczór wiec przez dwa dni wolne i tak by ich
    nikt nie naprawił) więc w nocy musiałem iść po deszczu 2km do hotelu
    Gołębiewski...:-)

    --
    wob