  • Data: 2003-09-14 09:41:17
    Temat: Re: mBank na Mazurach - czyli wizyta w III swiecie
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Voodoo_" <N...@w...pl> wrote in message
    news:bjvgoi$2bt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No wlasnie - jak z tymi prowizjami? Mam konto w mbanku i ile bym zaplacil
    > gdbym zapragnal pobrac pieniadze z bankomatu np. Banku Slaskiego? Czy
    > przykladowy Slaski narzuca stala oplate na korzystajacych z ich
    > bankomatow nie ich kartami? Jak ma sie to z innymi bankomatami?

    Niestety STRASZNIE zdzieraja. W obecnych czasach prowizja % od wyplaty to
    totalny skandal!

    Za http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    Opłata za transakcje w bankomatach krajowych 3% min 5 zł

    Opłata za transakcje w bankomatach zagranicznych 3% min 10 zł

    mBanku oplaca sie uzywac tylko jako konto dla mieszczucha w wielkim miescie.
    Wyjazd na mazury czy nie daj Boze za granice konczy sie palpitacja po
    powrocie hehe