  • Data: 2024-02-05 16:36:43
    Temat: Re: mBank - mocne podwyżki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 5 lutego 2024 o 14:54:17 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):
> [...]
    na p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?
    > Ja się dowiedziałem z p.b.b.
    > Jeśli mBąk przysłał mi coś w poczcie wewnętrznej to odczytałbym pewnie
    > za kilka lat, jeśli w ogóle.

    Mailem też spamował.
    Hmmm, pseudo-wyciągi dostajesz a tego nie?
    Ale kto tam mbąka wie.
    Tak czy siak trzeba zapamiętać, że kartą mbąka min. 300zł i tylko planet cash.
    Dobrze że mam jeszcze milka i citka.
    Oraz w dalszej rezerwie IKA, żubra i VW (już nie pamiętam, ale chyba euronet za
    darmo).
    Może też będzie warto w końcu sprawdzić, jak jest z blikami.