  • 1. Data: 2024-02-02 15:44:13
    Temat: mBank - mocne podwyżki
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Od 3 kwietnia 2024 r.:

    - za wypłatę w bankomatach spoza naszej sieci zapłacisz 5 zł. Oznacza to,
    że:
    - dla eKonta osobistego i eKonta dla Młodych (umowy od 26 września 2013
    r.) wprowadzamy taką opłatę,
    - dla pozostałych kont obniżamy jej wysokość z 7 zł do 5 zł,
    - wyłączamy bankomaty Euronet i Santander Bank Polska z naszej sieci
    bankomatów (z wyjątkiem urządzeń w naszych placówkach). Za wypłatę w nich
    zapłacisz 5 zł,
    - podnosimy do 300 zł kwotę minimalnej, bezpłatnej wypłaty w bankomatach
    naszej sieci (Planet Cash i urządzenia w naszych placówkach). Łącznie jest ich
    prawie 5 tysięcy. Wypłacisz w nich kartą, jednorazowo nawet 4 000 zł. Sprawdź
    na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej, gdzie je znajdziesz (datę
    ostatniej aktualizacji wyszukiwarki zamieszczamy na stronie),

    podwyższamy:
    z 9 zł do 18 zł miesięczną opłatę za korzystanie z usługi wypłaty ze
    wszystkich bankomatów,
    z 7 zł do 10 zł miesięczną opłatę za kartę do eKonta osobistego (nie
    zmieniamy warunku zwolnienia z opłaty),
    z 9,99 zł do 18 zł miesięczną opłatę za kartę Mastercard Gold PayPass
    (nie zmieniamy warunku zwolnienia z opłaty).

    Od 4 czerwca 2024 r. wprowadzamy opłatę za wypłatę w bankomacie BLIKIEM. Za
    taką transakcję zapłacisz tak, jak za wypłatę kartą.

  • 2. Data: 2024-02-02 15:54:12
    Temat: Re: mBank - mocne podwyżki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    No i co, wydaje ci się (bo nie ma co pisać "myślisz"), że ktokolwiek, kto zagląda na
    p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?

  • 3. Data: 2024-02-05 14:54:14
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > No i co, wydaje ci się (bo nie ma co pisać "myślisz"), że ktokolwiek, kto zagląda
    na p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?

    Ja się dowiedziałem z p.b.b.
    Jeśli mBąk przysłał mi coś w poczcie wewnętrznej to odczytałbym pewnie
    za kilka lat, jeśli w ogóle.
    P.G.

  • 4. Data: 2024-02-05 16:36:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 5 lutego 2024 o 14:54:17 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):
    na p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?
    > Ja się dowiedziałem z p.b.b.
    > Jeśli mBąk przysłał mi coś w poczcie wewnętrznej to odczytałbym pewnie
    > za kilka lat, jeśli w ogóle.

    Mailem też spamował.
    Hmmm, pseudo-wyciągi dostajesz a tego nie?
    Ale kto tam mbąka wie.
    Tak czy siak trzeba zapamiętać, że kartą mbąka min. 300zł i tylko planet cash.
    Dobrze że mam jeszcze milka i citka.
    Oraz w dalszej rezerwie IKA, żubra i VW (już nie pamiętam, ale chyba euronet za
    darmo).
    Może też będzie warto w końcu sprawdzić, jak jest z blikami.

  • 5. Data: 2024-02-07 11:33:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Feb 2024 06:54:12 -0800 (PST), w
    <6590ed2e-e1d2-4370-8236-b298ac35db12n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > No i co, wydaje ci się (bo nie ma co pisać "myślisz"), że ktokolwiek, kto zagląda
    na p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?

    Jakbyś myślał, to wiedziałbyś, że nikt normalny tego nie czyta, a jeżeli już
    przeczyta, to nie dostanie podsumowań od forumowiczów mBanku.

  • 6. Data: 2024-02-07 11:34:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Feb 2024 07:36:43 -0800 (PST), w
    <93246c40-3876-4480-aa14-4dac6abd1320n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    darmo).
    > Może też będzie warto w końcu sprawdzić, jak jest z blikami.

    A można było mieć Nest Bank i po problemie.

  • 7. Data: 2024-02-07 12:35:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > No i co, wydaje ci się (bo nie ma co pisać "myślisz"), że ktokolwiek, kto zagląda
    na p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?
    Może i dostał, ale podyskutować można.
    Dla mnie końcem pewnej epoki jest wyrzucenie Euronetu z listy
    własnych. W końcu mBank zaczynał z Euronetami i one "zawsze" były
    własne.

    KJ

  • 8. Data: 2024-02-07 13:25:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 lutego 2024 o 12:41:05 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > Dla mnie końcem pewnej epoki jest wyrzucenie Euronetu z listy
    > własnych. W końcu mBank zaczynał z Euronetami i one "zawsze" były

    Wtedy był tylko euronet (no i jeszcze bzwbk miało sensowną sieć - i ona też "zawsze
    była własna" - hmm, chyba
    jeszcze do wejścia w życie zmian jest, czy już dawniej wyrzucili?).
    Możliwe, że planet cash wygrywa - zgodnie z kopernikańską tezą o wypieraniu lepszego
    przez gorsze - choć
    z drugiej strony euronet ostatnio zaczął za ostro kombinować, choć i planet cash
    kombinuje tak samo.
    A może paskudny mbąk liczy na to, że wpadnie trochę pięciozłotówek.
    Plus jeszcze trochę tych chyba 1,7zł za wypłaty od 100 do 300 dla przyzwyczajonych.

    A podyskutować oczywiście zawsze można, wręcz należy - moja uwaga dotyczyła przede
    wszystkim tego,
    że post OP nie zawierał niczego ponad copypastę maila z mbąka.
    I nawet jego późniejsze vain attempt mamrotanie o "podsumowaniu" sytuacji nie ratuje,
    bo mbąk dość ciekawie tym razem rozsyłał maile - a przynajmniej ja taki dostałem - w
    mailu
    było tylko i wyłącznie właśnie podsumowanie podwyżek dotyczące mojego zabytkowego
    (ale jak najbardziej starego, lecz jarego) "ekonta mobilnego" - aż się zdziwiłem i
    nawet nieco
    wkurzyłem, że muszę gdzieś tam indziej szukać informacji o podwyżkach dla innych
    kont,
    w tym premium, bo byłem ciekawy, czy im też zmieniają (zmieniają).

  • 9. Data: 2024-02-07 13:27:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 7 lutego 2024 o 11:38:50 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 5 Feb 2024 07:36:43 -0800 (PST), w
    > <9...@g...com>, Dawid Rutkowski
    > A można było mieć Nest Bank i po problemie.

    Ew. po jednym małym problemie - lecząc go, niczym dżumę cholerą, wpadnięciem
    w o wiele większy problem zwany posiadaniem głównego konta w popierdółce.

  • 10. Data: 2024-02-07 14:13:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    zagląda na p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?

    > Wtedy był tylko euronet (no i jeszcze bzwbk miało sensowną sieć - i ona też "zawsze
    była własna" - hmm, chyba

    Nie. IIRC BZWBK doszedł później.
    KJ