  • Data: 2024-02-07 14:59:23
    Temat: Re: mBank - mocne podwyżki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mailem też spamował.
    > Hmmm, pseudo-wyciągi dostajesz a tego nie?

    Skłoniłeś mnie do dokładniejszego sprawdzenia poczty.
    Faktycznie przysłali, ale ja nawet w to nie kliknąłem.
    Jak włączam komputer to ściąga się zawsze około 20 maili. Przelatuję po
    tytułach/nadawcach wyłapując te interesujące a inne olewam.
    Dlatego prawdą jest, że dowiedziałem się z p.b.b, choć miałem wcześniej
    szansę się dowiedzieć z której nie skorzystałem i nawet nie
    zakonotowałem w pamięci, że coś tam przysłali.

    > Tak czy siak trzeba zapamiętać, że kartą mbąka min. 300zł i tylko planet cash.

    Jakiś czas temu byłem pewien, że wszystkie bankomaty ograniczyły wypłaty
    do góra 1k. Brat mi powiedział, że w bankomacie mBąka mógł wypłacić
    chyba do 6k.

    > Dobrze że mam jeszcze milka i citka.
    > Oraz w dalszej rezerwie IKA, żubra i VW (już nie pamiętam, ale chyba euronet za
    darmo).

    A mi się w zeszłym tygodniu odezwał jakiś bank, że dowód mają stary. Nie
    kojarzę abym miał tam konto więc wygląda mi, że tym sposobem być może
    znalazło się moje konto z BGŻ Optimy :)
    Planuję kiedyś odszukać tego maila to sprawdzę jaki bank i może wtedy
    znajdę czas aby sprawdzić czy da się wyklikać zamknięcie konta.
    Tylko, że jak nie znajdę na to czasu w tym tygodniu to pewnie znów mi
    się zapomni.

    > Może też będzie warto w końcu sprawdzić, jak jest z blikami.

    Blików nigdy nie używałem, ale z tego co pamiętam z tej informacji to o
    blikach tam też coś było.
    P.G.