  • Data: 2024-02-07 19:21:55
    Temat: Re: mBank - mocne podwyżki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 7 lutego 2024 o 14:21:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    zagląda na p.b.b. i ma konto w mBąku, tego nie dostał?

    "zawsze była własna" - hmm, chyba

    > TPiO_01.01.2003.pdf -
    >
    > . Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach
    > Sieci Euronetu** na terenie Polski BRAK
    >

    > TPiO_15.02.2004.pdf
    > 6. Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach Sieci Euronetu oraz Banku
    > Zachodniego WBK S.A. 2 na terenie Polski 0,00
    >
    > Czyli BZBK doszedł gdzieś w 2003 roku.

    A, no to powinienem napisać "dla mnie zawsze była własna", bo coś z mbąkiem właśnie w
    2003 zaczynałem,
    jak już z żubrem nie zdzierżyłem - jeszcze 0,001% na ROR dało radę wytrzymać, ale
    jak wprowadzili 3zł opłaty
    to zlikwidowałem i założyłem w mbąku - odsyłaniem przez wrzucenie do zwykłej skrzynki
    na listy,
    to były czasy, weź teraz skrzynkę na listy znajdź (jeszcze jak mieszkałem na
    Bukowińskiej to była
    taka z głupia frant na rogu drogi betonowo-płytowej i tej już nieco lepszej
    Pejzażowej, ciekawe,
    czy postawili ją jak zbudowali tam te "słoniowe szafy" - w moim było 555 mieszkań -
    czy też
    stała jak tam jeszcze było pole kapusty - ale jak zbudowali nową Bukowińską to chyba
    znikła)
    Jeszcze do początku kwietnia jest (tzn. bankomaty bzwbk).

    Ciekawiej jeszcze mają ci naciągnięci na "ekonto osobiste" - do tej pory mieli
    wszystkie bankomaty
    za darmo (no, darmowość karty nieco bardziej wymagająca, bo 350zł/mc trzeba wydać,
    ale może
    nadal można kredytówką), a teraz zostaje tylko planet cash i to min. 300zł.