  • 71. Data: 2004-01-06 14:03:19
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > Ale mogliby nagrać głos Janiny magnetofon mówiącej "będzie
    prowizja", z takim złośliwym shadenfreunde akcentem jak u panienek na
    poczcie, to fakt...
    JaC

    A to akurat nie byłoby głupie. Wypłacam forsę z obcego bankomatu i
    przed zaakceptowaniem wypłaty pojawia się informacja o prowizji. Wiele
    osób uchroniłoby przed niechcianym debetem.

    A w ogóle, to bankomaty - moim zdaniem - cierpią na przerost formy nad
    treścią. Po cholerę ładować tam monitor, jak wystarczyłby większy
    panel LCD. Liczbe przycisków też możnaby zredukować do np. 16,
    komunikaty byłyby wtedy np. "wciśnij [1] by cośtam, [2] by cośtam"
    itp. I wtedy mogłoby byc ich więcej!

    Grzexs

  • 72. Data: 2004-01-06 14:07:02
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    > no, jak sie podejdzie blisko, to tak:)

    A ja widziałem bankomat z tak brudnym monitorem, że ciężko było
    skumać, czy w ogóle działa!

    Grzexs

  • 73. Data: 2004-01-09 11:48:40
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Mon, 29 Dec 2003 13:49:50 +0100, Veber <p...@o...pl> wrote:

    >Jednym z powodow pomyłki bylo tez to ze nie znalazlem tego drugiego
    >bankomatu, i myslalem ze jest tam tylko jeden, gdzybym był ostrzezony
    >ze znajduje sie tam ich wiecej to pewnie bardziej bym szukał

    ROTFL^2
    Tlumaczenie bomba!
    "Wysoki sadzie, wiedzialem ze moj samochod powinien stac przed blokiem, a ze nie
    znalazlem innego, to wzialem ten jedyny co tam stal. Gdyby ktos mnie ostrzegl,
    ze to jednak nie jest moj, poszukalbym swojego z drugiej strony".

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 74. Data: 2004-01-28 19:08:26
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    Veber <p...@o...pl> skribis:

    >Ta lista znajduje sie na stronie mBanku i nie ma tam rzadnych
    ^^^^

    >Ta lista znajduje sie na stronie mBanku i nie ma tam zadnych
    ^^^^
    zdecyduj sie :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --