  • 61. Data: 2003-12-29 20:30:13
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Maurer napisał:
    > raz zdarzyło mi sie zobaczyc nieoznakowany bankomat... euronetu:)
    > wszystkich zainteresowanych zapraszam do Szczecina, na Dworzec Centralny
    > PKP. Bankomat jest całkowicie ogołocony z jakichkolwiek naklejek, a jak
    > sie stoi pod kątem to ekran jest czarny, myslalem ze jest zapsuty:)

    Ale ne ekranie chyba wyświetlał logo-panel Euronetu? :)

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 62. Data: 2003-12-29 20:30:19
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    krab napisał:
    > :-))))))))))
    > no bardzo ładne :-)) ludzie sami nie wiedzą o sobie jak mocno potrafią być
    > smieszni - hmm, az zacznę się bać ... wypowiadać na tey grupie :-)) mega
    > inwigilacja ;-))))))))))
    > ps
    > tak trzymać :-)))))

    Jaki pan taki kram ;)

    K.

  • 63. Data: 2003-12-29 20:30:22
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    jaszczur napisał:
    [ciach]
    > ROTFL, podejrzewam, że to jakiś troll .-D

    Brawo, Watsonie ;)

  • 64. Data: 2003-12-29 21:03:57
    Od: "Maurer" <m...@t...pl>

    "Krystek" <k...@e...pl_> wrote in message
    > Maurer napisał:
    >
    > Ale ne ekranie chyba wyświetlał logo-panel Euronetu? :)

    no, jak sie podejdzie blisko, to tak:)

    pozdrawiam
    maurer

  • 65. Data: 2003-12-29 21:23:57
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Idż do sądu! Nie daj się! Będzie proces stulecia ;-))))

    I koniecznie wez sobie dobrego prawnika!!!!!!
    Dopiero bedziesz mial co dodawac do tych 17,50.
    I nareszczie dowiesz sie, gdzie jest "najbardziej
    krwozercze ogniwo systemu kapitalistycznego".

  • 66. Data: 2003-12-30 00:14:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "krab" <_...@k...pl> writes:

    > Powiem
    > Ci jeszcze, że są bankomaty oznaczone logo 'euronet' z których mbank też
    > pobiera prowizję (najczęściej są to bankomaty banku millenium, więc nauka
    > jeszcze przed tobą.

    Nie wydaje mi sie, by bankomaty Millennium mialy logo Euronetu.
    Byc moze wyswietlaja reklamy Euronetu.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 67. Data: 2003-12-30 00:17:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "RobertS" <u...@o...pl> writes:

    > To i tak masz szczescie, ze nie straciles karty. Mogles np. wrzucic do
    > ubikacji. Oczywiscie z winy mBanku, bo nie napisal na stronie, ze mozna
    > ubikacje pomylic z bankomatem.

    Swoja droga, prowizja bylaby chyba mniejsza.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 68. Data: 2003-12-30 02:02:49
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Ale mogliby nagrać głos Janiny magnetofon mówiącej "będzie prowizja", z takim
    złośliwym shadenfreunde akcentem jak u panienek na poczcie, to fakt...
    JaC

    > masz oczywiście rację, bankomat powinien być najlepiej na samym środku jakiegoś
    korytarza i najlepiej żeby jeszcze miał jakieś duże czerwone mrugające światełko,
    hmm... pewnie powinien jeszcze coś mówić... coś w stylu "to ja, to ja, to ja, jestem
    bankomatem Euronetu", obok bankomatu powinna być jakaś Pani która będzie non-stop
    mówić "to ten, to ten, to ten, to bankomat Euronetu" (tak na wszelki wypadek gdybyś
    gdzieś obok zauważył jakiś inny bankomat i miał wrażenie że to mówi tamten.

  • 69. Data: 2003-12-30 05:26:53
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    m...@d...pm.waw.pl,
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>:

    > Swoja droga, prowizja bylaby chyba mniejsza.

    Ale bez wyplaty gotówki.

    --
    Robert

  • 70. Data: 2004-01-02 23:40:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Veber" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jednym z powodow pomyłki bylo tez to ze nie znalazlem tego drugiego
    > bankomatu, i myslalem ze jest tam tylko jeden, gdzybym był ostrzezony
    > ze znajduje sie tam ich wiecej to pewnie bardziej bym szukał

    Nie dosc, zes pierdola to jeszcze dalej sie osmieszasz ciagnieciem tego
    watku.

    --
    SQLwysyn