  • 11. Data: 2003-12-29 12:42:40
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: Veber <p...@o...pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:37:53 +0100, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

    >To ja Cię mogę poinformować, że w 80% przypadków w podanej lokalizacji
    >znajdziesz kilka bankomatów (szczególnie jeśli są w marketach lub centrach
    >handlowych)

    >Jeszcze nie widziałem nieoznakowanego bankomatu PKO BP. W dodatku, o ile
    >dobrze pamiętam, na wyświetlaczu co chwila sie pojawia znaczek tego banku.

    Widzisz problem polega tez na tym ze wtedy kiedy wypłacałem pieniedze
    nie znalazlem innego bankomatu, bo był schowany, był tylko ten jeden i
    z niego wypłacilem.

  • 12. Data: 2003-12-29 12:44:20
    Od: Veber <p...@o...pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:39:19 +0100, "corner" <c...@i...pl>
    wrote:

    >Użytkownik Veber <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >napisał:k...@4...com.
    ..

    >A nie była to czasem ta słynna para bankomatów Millennium-Euronet i Euronet?

    Ja juz nie pamietam do kogo nalezał ten bankomat , poinformowano mnie
    o tym w odpowiedzi na reklamacje.

  • 13. Data: 2003-12-29 12:46:06
    Od: Veber <p...@o...pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:41:21 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >Użytkownik "Veber" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    >Wybacz szczerość, ale takich bzdur to dawno nie słyszałem / czytałem...

    Pozdrawiam pracownika mBanku, mam nadzieje ze dobrze ci płaca

  • 14. Data: 2003-12-29 12:47:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pozdrawiam pracownika mBanku, mam nadzieje ze dobrze ci płaca

    Nie dość, że głupek (pomylenie bankomatu PKO BP z Euronetem to duuuuża
    sztuka), to jeszcze napastliwy. Gdzie takie niedojdy się rodzą? I dlaczego
    zakładają konta w bankach. Pomyli się taki i zaraz jest "okradziony" i
    "oszukany". I dziwić się tu, że Lepper rośnie w siłę. Ech...

  • 15. Data: 2003-12-29 12:47:26
    Od: Veber <p...@o...pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:25:19 +0100, "RobertS"
    <u...@o...pl> wrote:

    >k...@4...com,
    >
    >Bardzo subiektywny punkt widzenia :))
    >
    >To chyba jesli juz, to predzej oszukal Cie ten bank, ktory podstepnie
    >zainstalowal Ci na drodze "podrobke" ;) Twojego bankomatu?

    Nie, oszukał mnie bank nie ostrzegajac ze taka mozliwosc moze
    wystapic.

  • 16. Data: 2003-12-29 12:48:58
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    k...@4...com,
    Veber <p...@o...pl>:

    > Widzisz problem polega tez na tym ze wtedy kiedy wypłacałem pieniedze
    > nie znalazlem innego bankomatu, bo był schowany, był tylko ten jeden i
    > z niego wypłacilem.

    Jesli faktycznie go schowali, to reklamacja moze byc uzasadniona, bo przy
    braku dostepu do bankomatu z listy musiales pobrac z innego. Niemniej mam
    powazne watpliwosci co do tego, czy faktycznie go schowali ;)

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-12-29 12:49:45
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Veber <p...@o...pl> napisała:

    > Widzisz problem polega tez na tym ze wtedy kiedy wypłacałem pieniedze
    > nie znalazlem innego bankomatu, bo był schowany, był tylko ten jeden i
    > z niego wypłacilem.

    A właściciel tego bankomatu obciążył mBank prowizją za tą wypłatę i mBank
    pobrał prowizję z Twojego konta. Dlaczego bank miałby ponieść koszt tej
    prowizji ? Bo nieznalazłeś bankomatu ? To załóż sobie jakieś konto, gdzie
    będziesz miał taką samą prowizję od każdej wypłaty i nie będziesz miał
    problemu z szukaniem...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 18. Data: 2003-12-29 12:49:50
    Od: Veber <p...@o...pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:28:20 +0100, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >[...]
    >
    >Boze, co za bzdury. Skoro mBank daje darmowe w sieci Euronet, no to
    >nalezy patrzec na to, czy jest to taka siec. A nie tlumaczyc wlasnego
    >gapiostwa spiskiem wiadomych sil, zydow i masonow. Wstyd po prostu.

    Jednym z powodow pomyłki bylo tez to ze nie znalazlem tego drugiego
    bankomatu, i myslalem ze jest tam tylko jeden, gdzybym był ostrzezony
    ze znajduje sie tam ich wiecej to pewnie bardziej bym szukał

  • 19. Data: 2003-12-29 12:50:37
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    h...@4...com,
    Veber <p...@o...pl>:

    > Ta lista znajduje sie na stronie mBanku i nie ma tam zadnych
    > ostrzezen o mozliwosci wystepowanie wiecej niz jednego bankomatu w
    > podanej lokalizacji, ani o tym ze mozn je pomylic.

    To i tak masz szczescie, ze nie straciles karty. Mogles np. wrzucic do
    ubikacji. Oczywiscie z winy mBanku, bo nie napisal na stronie, ze mozna
    ubikacje pomylic z bankomatem.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-12-29 12:50:47
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Pozdrawiam pracownika mBanku, mam nadzieje ze dobrze ci płaca

    <lol> a skad mam bank wiedziec ze obok konkurencja postawila bankomat? Chyba
    sam nie wierzysz w to co piszesz :-D Ale dzieki Tobie i temu watkowi pysk mi
    sie smieje :D

    --
    JaKi