  • 21. Data: 2003-12-29 12:52:33
    Temat: Re: mBank mnie oszukał !!!
    Od: Veber <p...@o...pl>

    On Mon, 29 Dec 2003 13:48:58 +0100, "RobertS"
    <u...@o...pl> wrote:

    >k...@4...com,

    >Jesli faktycznie go schowali, to reklamacja moze byc uzasadniona, bo przy
    >braku dostepu do bankomatu z listy musiales pobrac z innego. Niemniej mam
    >powazne watpliwosci co do tego, czy faktycznie go schowali ;)

    Moze nie schowali ale nie jest widoczny, a ja nie wiedziałem ze moze
    byc tam ich wiecej i ze musze szukac, znalazlem jeden i z niego
    wypłacilem.

  • 22. Data: 2003-12-29 12:52:38
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Nie, oszukał mnie bank nie ostrzegajac ze taka mozliwosc moze
    > wystapic.

    ROTFL! "Oni" sprzysięgli się przeciwko Tobie! Pomyśl o czym jeszcze nie
    zostałeś ostrzeżony! I nie boisz się?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2003-12-29 12:53:21
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To i tak masz szczescie, ze nie straciles karty. Mogles np. wrzucic do
    > ubikacji. Oczywiscie z winy mBanku, bo nie napisal na stronie, ze mozna
    > ubikacje pomylic z bankomatem.

    :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Duże piwo dla tego pana, jak się kiedyś spotkamy. :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 24. Data: 2003-12-29 12:53:31
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Veber" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ... tzn ja czuje sie oszukany.

    moja 4-letnia córka powiedziałaby raczaj "fajtłapa" ;)

  • 25. Data: 2003-12-29 12:53:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > moja 4-letnia córka powiedziałaby raczaj "fajtłapa" ;)

    To dobrze wychowana dziewczynka ;-))) Mnie inne wyrazy przychodzą do głowy
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 26. Data: 2003-12-29 12:55:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Bo nie dopełnil starannosci w poinformowaniu mnie o mozliwych
    > komplikacjach.

    Idż do sądu! Nie daj się! Będzie proces stulecia ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-12-29 12:56:52
    Od: Veber <p...@o...pl>

  • 28. Data: 2003-12-29 12:58:35
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Bo nie dopełnil starannosci w poinformowaniu mnie o mozliwych
    > komplikacjach.

    Boże... widzisz i nie grzmisz ?

  • 29. Data: 2003-12-29 12:59:00
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsp88v$db0$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > To dobrze wychowana dziewczynka ;-))) Mnie inne wyrazy przychodzą do
    > głowy ;-)))

    Wyrobi się - ma jeszcze sporo czasu :))

    --
    Robert

  • 30. Data: 2003-12-29 13:03:36
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    > Bo nie dopełnil starannosci w poinformowaniu mnie o mozliwych
    > komplikacjach.

    To jak już ich będziesz pozywał za to do sądu, to dorzuć jeszcze, że nie
    napisali że na przejściu dla pieszych po drodze należy czekać na zielone
    światło. Niepoinformowanie o tym grozi przecież Twoją śmiercią.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")