  • 1. Data: 2005-01-06 08:12:27
    Temat: mBank logout
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Dostalem przed chwila taka oto komende po wylogowaniu sie z czesci transakcyjnej
    mBanku:

    "Poprawne wylogowanie z części Transakcyjnej
    [an error occurred while processing this directive]"

    Ktoś juz cos takiego miał ?

    Zeus
    @@@

  • 2. Data: 2005-01-06 08:18:51
    Temat: Re: mBank logout
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Dostalem przed chwila taka oto komende po wylogowaniu sie z czesci
    transakcyjnej mBanku:

    > "Poprawne wylogowanie z części Transakcyjnej
    > [an error occurred while processing this directive]"

    Miałem raz, po upgradzie Opery, ale więcej się nie powtórzyło.

    Jacek

  • 3. Data: 2005-01-06 08:28:03
    Od: "ToDo" <t...@s...xxxxx.pl>

[...]

    Witam,
    Rowniez otrzymalem taki komunikat zamykajac sesje jakies 5 minut temu.

    Tomek

  • 4. Data: 2005-01-06 08:39:45
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Zeus napisał:

    > Ktoś juz cos takiego miał ?

    Tak, przed chwila.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-01-06 08:45:21
    Od: PiotreK <n...@t...pl>

    u mnie to samo ...

  • 6. Data: 2005-01-06 09:57:17
    Od: "Havoc" <h...@p...onet.pl>

    > "Poprawne wylogowanie z części Transakcyjnej
    > [an error occurred while processing this directive]"
    >
    > Ktoś juz cos takiego miał ?
    >
    > Zeus

    tak mialem cos takiego na IE ale to bylo dzis ...po 8 rano...