  • 1. Data: 2005-01-05 21:24:16
    Temat: Adres na poleceniu przelewu/wpłaty gotówkowej
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Podobno od 1.sty.2005 na druku polecenia przelewu/wpłaty gotówkowej w
    miejscu "odbiorca" (pierwsze dwie linijki) nalezy wpisywać adres odbiorcy.
    Czy ktoś coś wie na ten temat ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@i...XX.pl < wytnij X..X gdy będziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl + http://wizowo.3mam.net

  • 2. Data: 2005-01-05 21:44:36
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Podobno od 1.sty.2005 na druku polecenia przelewu/wpłaty gotówkowej w
    > miejscu "odbiorca" (pierwsze dwie linijki) nalezy wpisywać adres odbiorcy.
    > Czy ktoś coś wie na ten temat ?

    Psinco prowda ;-)

    Adres - owszem - należy wpisać do pola "odbiorca".
    Ale do pola "odbiorca" niekoniecznie _należy_ wpisać jego adres. Należy
    to wpisać nazwę odbiorcy. Można wpisać adres.

    Kto Cię oszukał? :-)

  • 3. Data: 2005-01-05 21:45:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Kto Cię oszukał? :-)

    Stawiam na pocztę polską z trąbką

    http://www.cennik.poczta.lublin.pl/wzory/druki/druk_
    bank.jpg

    M.

  • 4. Data: 2005-01-05 21:50:10
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:crhn4k$fcq$2@news.elsat.net.pl...

> [...]
    > Ale do pola "odbiorca" niekoniecznie _należy_ wpisać jego adres. Należy
    > to wpisać nazwę odbiorcy. Można wpisać adres.

    PKO BP SA, stwierdzili, ze przyszła szefowa i powiedziała, aby przyjmowac
    przelewy tylko z adresem.
    Wezwana szefowa odpowiedziała, że odebrała telefon od swoich szefów i nie ma
    w tym momencie żadnej podkładki, stwierdziła, zresztą ze zawsze trzeba było
    wpisywać, ale przymykali na to oko, a teraz nie będą przymykać.

  • 5. Data: 2005-01-05 21:53:25
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > PKO BP SA, stwierdzili, ze przyszła szefowa i powiedziała, aby przyjmowac
    > przelewy tylko z adresem.

    www.pkobp.pl -> kontakt ->skargi i uwagi
    szefowa i może nawet cały oddział będzie mieć szkolenie :)

    > Wezwana szefowa odpowiedziała, że odebrała telefon od swoich szefów i nie ma
    > w tym momencie żadnej podkładki, stwierdziła, zresztą ze zawsze trzeba było
    > wpisywać, ale przymykali na to oko, a teraz nie będą przymykać.

    j/w - odechce im się, to skuteczny i wypróbowany sposób na oduczenie
    personelu głupot

    a zawsze możesz wpisać: ulica oszczędnościowa 2/23
    01-122 pekaowice
    ;-)

  • 6. Data: 2005-01-05 22:08:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Stawiam na pocztę polską z trąbką
    >
    > http://www.cennik.poczta.lublin.pl/wzory/druki/druk_
    bank.jpg

    A u nich wielkim sukcesem jest, że już nie żądają wpisywania nazwy
    banku. :-)

  • 7. Data: 2005-01-05 22:59:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > A u nich wielkim sukcesem jest, że już nie żądają wpisywania nazwy
    > banku. :-)

    A w ilu kopiach te druczki kaza wypelniac?

    MJ

  • 8. Data: 2005-01-05 23:18:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > A w ilu kopiach te druczki kaza wypelniac?

    Samokopiujące, wyobrażasz sobie? Na poczcie!
    ;-)

    M.

  • 9. Data: 2005-01-05 23:57:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Samokopiujące, wyobrażasz sobie? Na poczcie!

    Ale samokopiujące w ilu kopiach?

    MJ
    PS. Zreszta jak ja wypelniam druczek samokopiujący, to na pierwszej
    kopii widac ledwie co, a na drugiej nic 8-)

  • 10. Data: 2005-01-06 00:10:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > PS. Zreszta jak ja wypelniam druczek samokopiujący, to na pierwszej
    > kopii widac ledwie co, a na drugiej nic 8-)

    Bo do druczków samokopiujących nie używa sie drukarek atramentowych
    :-P

    M.