    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank, limity transakcyjne i Netflix
    Date: Tue, 21 Mar 2017 11:05:12 +0100

    Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości grup
    .net...
    Dnia Tue, 21 Mar 2017 08:50:35 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    >Czy w obec powyższego, jestem w stanie w jakikolwiek sposób
    >zablokować
    >możliwość wykonywania transakcji bez fizycznego użycia karty?

    Tak ogolnie, to wydaje mi sie ze nie.
    Ten system od zawsze tak zrobiony, ze sprzedawca moze karte obciazyc,
    o ile tylko zna jej numer.
    A jak zle obciazyl, to potem sie wyjasni.

    I teraz mozesz:
    a) napisac do netflixa, ze nie chciales przedluzac, moze zwroca - tak
    bedzie najprosciej i najszybciej :-)

    b) pokopac sie z koniem i przymusic mbank do reklamacji.
    Nie wlaczyli ci przypadkiem 3D secure ostatnio ?
    Dodatkowy argument, ze nie powinni realizowac obciazenia.

    c) zamknac karte i konto, nie chce bank wspoldzialac, to zegnam.
    Gdzie indziej co prawda bedzie tak samo, ale satysfakcja
    pozostanie :-)

    d) zrobic sobie wirtualna karte debetowa do takich platnosci. Bedzie
    do subkonta, subkonto puste, to nie obciaza.
    Chociaz ... **** ich tam wie - moze i obciaza, a potem Ciebie za
    debet :-)

    J.