  • Data: 2017-03-21 16:24:20
    Temat: Re: mBank, limity transakcyjne i Netflix
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7c5070e1-1a0b-422d-9897-290f378c200a@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 21 marca 2017 15:01:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    >A wg Ciebie powinno być inaczej

    >A jak bank wg Ciebie powinien postąpić?
    >Człowiek umowę z Netfix zawarł, Netfix zgodnie z umową

    No coz, mnie sie nie podoba, ze kazdy moze pieniadze z mojego konta w
    banku zabrac.
    Czy przez karte, czy przez PZ ... jakas wieksza kontrole bym chcial.

    >(tak zakładam, może się mylę)obciążenie zrobił i niby czemu bank ma
    >tego nie zrealizować?
    >Dodatkowo tu było zapewne w ramach dopuszczalnego, ustawionego przez
    >klienta limitu.

    A mogl klient ustawic limit ? No mogl, ale musialby sobie karty
    zablokowac.
    A przeciez klient limit ustawil, tylko bank jakos kiepsko wyjasnil,
    ktory limit jest od czego.

    To niech teraz bank placi :-)

    Ewentualnie Netflix oszukal ... pare odrzuconych platnosci moze by go
    oduczylo oszukiwac :-)

    Karty wywalic ?

    J.