  • Data: 2017-03-21 15:00:57
    Temat: Re: mBank, limity transakcyjne i Netflix
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:cf72887b-5c4b-44c0-ab43-00744dc94343@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 21 marca 2017 14:22:32 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Czepiasz się
    >A gdyby kredytów ka tak zrobił?
    >Limit wykorzystany na max i jeszcze kilka płatności offline dokonał?

    A to prawde mowiac nie znalazlem w banku odpowiedzi - bank nie
    autoryzuje dalszych transakcji, czy przywali mi kare za przekroczenie
    limitu, bo sam mam sobie liczyc ile juz wydalem :-)

    >I w sumie tak zrobił i jest jak piszesz.
    >Bank mu odpowiedział że sporną kwotę "na *razie* zwrócą mu na
    >rachunek i dalej będą sobie wyjaśniać.
    >Jakby się okazało ze reklamacja niezasadna to sobie tą kasę ściągną
    >od niego.
    >Bank tu się bardzo przyzwoicie akurat zachował

    Ale to juz po pewnych wyjasnieniach, i pod warunkiem przyslania kopii
    wypowiedzenia.

    A moze jednak bank powinien dbac o swego klienta i nie placic :-)
    Na razie to chyba jednak takich bankow nie ma ... co sie dziwic, od
    bezgotowkowych maja prowizje :-)

    J.