  • 1. Data: 2003-02-10 22:11:21
    Temat: mBank kontra Lucas
    Od: "jav" <j...@o...pl>

    Witam wszystkich
    Hmm do tej pory problemu nie miałem. Najpierw konto w BPH potem gdy zaczął
    schodzić na psy załozyłem w mBanku. Teraz znowu mam dylemat. Czy ktoś mógłby
    mi powiedzieć jak to wygląda w praktyce?
    Porównująć ofertę mBanku i Lucasa, Lucas ma przewagę, jednak chciałbym
    wiedzieć czy w praktyce też to tak pieknie wygląda.

    P.S.
    Prosiłbym odpowiedzi na adres s...@p...fm gdyż raczej tutaj nie
    zaglądam

    Z góry dziękuję.

    --
    Jav

  • 2. Data: 2003-02-10 22:49:25
    Temat: Re: mBank kontra Lucas
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Porównująć ofertę mBanku i Lucasa, Lucas ma przewagę, jednak chciałbym
    > wiedzieć czy w praktyce też to tak pieknie wygląda.

    LuCas, LuCas, a dlaczego nie mBanC ;-) ???

    w praktyce mozna miec jedno i drugie i samemu wyrobic sobie opinie
    calkiem za friko, choc zeby w LuKasie miec to co najlepsze ;-)
    [e-Konto Pto] za darmo trzeba zamrozic tam 5 tysiaczkow.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-02-11 06:51:27
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > Porównująć ofertę mBanku i Lucasa, Lucas ma przewagę, jednak chciałbym
    > wiedzieć czy w praktyce też to tak pieknie wygląda.

    Od kiedy Lukas udostępnił Euronety dla klientów posiadających e-pro, to z
    usług mbanku przestałem korzystac. Muszę jeszcze zrezygnowac z e-max'a, bo
    zabiorą mi słynne już 36,-.

    > P.S.
    > Prosiłbym odpowiedzi na adres s...@p...fm gdyż raczej tutaj nie
    > zaglądam

    To po co zadajesz pytanie, skoro nie chce Ci się zajrzec tu po kilku dniach ?

    Piotrek

  • 4. Data: 2003-02-11 07:55:10
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    > Od kiedy Lukas udostępnił Euronety dla klientów posiadających e-pro, to
    > usług mbanku przestałem korzystac. Muszę jeszcze zrezygnowac z e-max'a, bo
    > zabiorą mi słynne już 36,-.

    Od kiedy korzystanie z eMaxa kosztuje 36,- ?
    RJCz

  • 5. Data: 2003-02-11 10:19:37
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    > Od kiedy korzystanie z eMaxa kosztuje 36,- ?
    > RJCz

    korzystanie nie kosztuje nic - ale za wydanie karty do emaxa płaci sie 36 zł
    (dodam tylko że nie ma obowiazku brania karty)
    a od kiedy....
    hmmmm jakoś nie pamiętam ale juz dłuższy czas tak jest
    pozdr
    N.

    -----
    kliknij i kup kartkę - pomożesz dzieciakom
    www.pocztowkizazlotowki.prv.pl
    ----
    www.paszkowiak.prv.pl

  • 6. Data: 2003-02-11 19:38:47
    Od: "Ann Collection" <a...@e...pl>

    skąd Wy bierzecie takie kwoty???
    ja na Inteligo mam dwa konta i średnią miesięczną na tych kontach ok 2,3 tyś
    zł i kilka usług zaaktywowanych za które płacę ok 6 zl a z odsetek
    miesięcznych co miesiąc wychodzi mi w przedziale 7-12zł nic na tym nie
    tracąc i zarabiając do tego korzystam z promocji "Przyjaciele" zyskując od
    50-550 zł za polecenie konta na czym zyskuje tez osoaba której je polecę a
    Wy tu się żalicie ze w mBanku 36 zł płacicie za coś tam.... ktos tu musi
    byc nie wporządku, może bank a może Ty.
    Jeżeli Ci się nie oplaca utrzymywać w mBanku czy innym banku konta to z milą
    chęcią Ci polecę Inteligo na którym jeszcze zarobisz. A że jest najlepsze to
    sprawdz sobie na http://barometr.onet.pl/barror.aspx

    To chyba tyle by było.
    Polecam się jeśli kogoś interesuje 550 zł za free

    Piotr
    p...@p...com
    GG#438393

  • 7. Data: 2003-02-12 12:32:27
    Od: p...@p...onet.pl

    > skąd Wy bierzecie takie kwoty???

    z TOiP mbanku

> [...]
    > zł i kilka usług zaaktywowanych za które płacę ok 6 zl a z odsetek
    > miesięcznych co miesiąc wychodzi mi w przedziale 7-12zł nic na tym nie

    są banki, z których można więcej wyciągnąc

    > zarabiając do tego korzystam z promocji "Przyjaciele" zyskując od
    > 50-550 zł za polecenie konta na czym zyskuje tez osoaba której je polecę

    bez przesady; to nie są normalne odsetki, ale swiadczenie pracy dla PKO BP:
    znajdujesz frajera, który musi założyc u nich konto i przelac tam pieniądze;
    potem dostajesz za usługę 50 zł, ale jestes ograniczony do 10 kandydatów;

    > Wy tu się żalicie ze w mBanku 36 zł płacicie za coś tam....  ktos tu musi
    > byc nie wporządku, może bank a może Ty.

    dokładnie 36 zł za kartę do e-max'a

    > Jeżeli Ci się nie oplaca utrzymywać w mBanku czy innym banku konta to z milą
    > chęcią Ci polecę Inteligo na którym jeszcze zarobisz.

    tam otrzymam tylko 4,8%, znalazłem lepsze

    > A że jest najlepsze to
    > sprawdz sobie na http://barometr.onet.pl/barror.aspx

    bzdury !!! jak można porównywać konta nie podając ich typów; ich zdaniem w
    Inteligo dostanę więcej niż w LG (5,9%) czy VW (5,85%); dla lukasa nie podają
    kosztu prowadzenia, ale wiadomo, że jest gorszy od Inteligo

    musisz jeszcze się dużo nauczyc

    Piotrek

  • 8. Data: 2003-02-12 22:20:16
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2003 20:38:47 +0100, "Ann Collection"
    <a...@e...pl> napisał(a):

    >skąd Wy bierzecie takie kwoty???

    Kwoty zwykle wynikają z TOiP.

> [...]
    >zł i kilka usług zaaktywowanych za które płacę ok 6 zl a z odsetek
    >miesięcznych co miesiąc wychodzi mi w przedziale 7-12zł nic na tym nie

    Klienci mBanku mogą mieć wszystko za darmo ;-)

    To, że za przelew płacisz tym co zarobisz na odsetkach
    nie oznacza, że nie płacisz.

    >do tego korzystam z promocji "Przyjaciele" zyskując od
    >50-550 zł za polecenie konta na czym zyskuje tez osoaba której je polecę a

    A tracą czytelnicy takich marketingowych wypocin (na granicy spamu).

    >Wy tu się żalicie ze w mBanku 36 zł płacicie za coś tam.... ktos tu musi
    >byc nie wporządku, może bank a może Ty.

    mBank dał palec, klienci wzięli rękę, to mBank teraz tym palcem
    pogroził. mBank ograniczył koszty, klienci musza zmienić
    przyzwyczajenia.

    >Jeżeli Ci się nie oplaca utrzymywać w mBanku czy innym banku konta

    Opłaca się rozróżniać
    konta (eMAX) od karty (VE)?

    >to z milą chęcią Ci polecę Inteligo na którym jeszcze zarobisz.
    Poleć je komuś kto akurat nie ma 100 zł by je na nim trzymać
    Na pewno Ci podziękuje.
    Najlepiej razu załatw mu jeszcze dresofon.

    >A że jest najlepsze to
    >sprawdz sobie na http://barometr.onet.pl/barror.aspx

    wole sprawdzać TOiP a nie wrażliwość uzytkowników
    onet na ibankową propagandę.

    >To chyba tyle by było.
    >Polecam się jeśli kogoś interesuje 550 zł za free

    Tak te 550, to PKO pod choinkę przyniosło ;-))

    Nie kazdy ma ochotę zostać akwizytorem inteligo
    i zamienić przyjaciół na "przyjaciół"

    BAH

  • 9. Data: 2003-02-12 22:41:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:vvti4vsn52ae9bs66tq8m1d0b07ark8i3j@4ax.com, BAH
    <b...@p...onet.pl>:

    > wole sprawdzać TOiP a nie wrażliwość uzytkowników
    > onet na ibankową propagandę.

    Ten ranking jest niezwykle stronniczy. Nie tylko bierze nieosiągalną w
    skończonej rzeczywistości stopę oprocentowania, ale też na siłę mnoży konta
    Inteligo!

    --
    Robert