    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank kontra Lucas
    Date: 12 Feb 2003 13:32:27 +0100

    > skąd Wy bierzecie takie kwoty???

    z TOiP mbanku

    > ja na Inteligo mam dwa konta i średnią miesięczną na tych kontach ok 2,3 tyś
    > zł i kilka usług zaaktywowanych za które płacę ok 6 zl a z odsetek
    > miesięcznych co miesiąc wychodzi mi w przedziale 7-12zł nic na tym nie
    > tracąc

    są banki, z których można więcej wyciągnąc

    > zarabiając do tego korzystam z promocji "Przyjaciele" zyskując od
    > 50-550 zł za polecenie konta na czym zyskuje tez osoaba której je polecę

    bez przesady; to nie są normalne odsetki, ale swiadczenie pracy dla PKO BP:
    znajdujesz frajera, który musi założyc u nich konto i przelac tam pieniądze;
    potem dostajesz za usługę 50 zł, ale jestes ograniczony do 10 kandydatów;

    > Wy tu się żalicie ze w mBanku 36 zł płacicie za coś tam....  ktos tu musi
    > byc nie wporządku, może bank a może Ty.

    dokładnie 36 zł za kartę do e-max'a

    > Jeżeli Ci się nie oplaca utrzymywać w mBanku czy innym banku konta to z milą
    > chęcią Ci polecę Inteligo na którym jeszcze zarobisz.

    tam otrzymam tylko 4,8%, znalazłem lepsze

    > A że jest najlepsze to
    > sprawdz sobie na http://barometr.onet.pl/barror.aspx

    bzdury !!! jak można porównywać konta nie podając ich typów; ich zdaniem w
    Inteligo dostanę więcej niż w LG (5,9%) czy VW (5,85%); dla lukasa nie podają
    kosztu prowadzenia, ale wiadomo, że jest gorszy od Inteligo

    musisz jeszcze się dużo nauczyc

    Piotrek