    From: BAH <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank kontra Lucas
    Date: Wed, 12 Feb 2003 23:20:16 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pd188.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dnia Tue, 11 Feb 2003 20:38:47 +0100, "Ann Collection"
    <a...@e...pl> napisał(a):

    >skąd Wy bierzecie takie kwoty???

    Kwoty zwykle wynikają z TOiP.

    >ja na Inteligo mam dwa konta i średnią miesięczną na tych kontach ok 2,3 tyś
    >zł i kilka usług zaaktywowanych za które płacę ok 6 zl a z odsetek
    >miesięcznych co miesiąc wychodzi mi w przedziale 7-12zł nic na tym nie
    >tracąc i zarabiając

    Klienci mBanku mogą mieć wszystko za darmo ;-)

    To, że za przelew płacisz tym co zarobisz na odsetkach
    nie oznacza, że nie płacisz.

    >do tego korzystam z promocji "Przyjaciele" zyskując od
    >50-550 zł za polecenie konta na czym zyskuje tez osoaba której je polecę a

    A tracą czytelnicy takich marketingowych wypocin (na granicy spamu).

    >Wy tu się żalicie ze w mBanku 36 zł płacicie za coś tam.... ktos tu musi
    >byc nie wporządku, może bank a może Ty.

    mBank dał palec, klienci wzięli rękę, to mBank teraz tym palcem
    pogroził. mBank ograniczył koszty, klienci musza zmienić
    przyzwyczajenia.

    >Jeżeli Ci się nie oplaca utrzymywać w mBanku czy innym banku konta

    Opłaca się rozróżniać
    konta (eMAX) od karty (VE)?

    >to z milą chęcią Ci polecę Inteligo na którym jeszcze zarobisz.
    Poleć je komuś kto akurat nie ma 100 zł by je na nim trzymać
    Na pewno Ci podziękuje.
    Najlepiej razu załatw mu jeszcze dresofon.

    >A że jest najlepsze to
    >sprawdz sobie na http://barometr.onet.pl/barror.aspx

    wole sprawdzać TOiP a nie wrażliwość uzytkowników
    onet na ibankową propagandę.

    >To chyba tyle by było.
    >Polecam się jeśli kogoś interesuje 550 zł za free

    Tak te 550, to PKO pod choinkę przyniosło ;-))

    Nie kazdy ma ochotę zostać akwizytorem inteligo
    i zamienić przyjaciół na "przyjaciół"

    BAH