  • 1. Data: 2003-02-10 18:52:22
    Temat: 11.50
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <a...@a...net>

    Chyba nie było infa - pekao sa podwyższa opłatę za eurkonto plus 11.50
    W zamian dochodzi cały pakiet ubezpieczeń typu wizyta pielęgniarki, wizyta
    osoby bliskiej za granicą ? itp
    masę jakiś informacji o aptekach, ślusarzach itd
    - dla niektórych to może być nawet i interesujące (nie dla mnie)
    aha od roku nie mam konta plus

  • 2. Data: 2003-02-10 21:56:04
    Temat: Re: 11.50
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    Arkadiusz Ryćkowski wrote:
> [...]
    > masę jakiś informacji o aptekach, ślusarzach itd
    > - dla niektórych to może być nawet i interesujące (nie dla mnie)

    Witam,

    1) bylo dawno
    2) wielce mowiacy temat postu
    3) klienci Pekao SA dostali z lutowym wyciagiem z konta dokladne
    informacje.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn