  • 1. Data: 2004-08-08 09:00:05
    Temat: mBank - kiedy KK pod lokatę?
    Od: "gość" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Witam,

    Ma ktoś już jakieś szczegółowe informacje? Kiedy w mBanku będą dostępne
    karty kredytowe, których zabezpieczeniem będzie lokata? Czy procedury będą
    takie jak w Multi?

    pozdr,.
    gość

  • 2. Data: 2004-08-08 12:10:05
    Temat: Re: mBank - kiedy KK pod lokatę?
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > karty kredytowe, których zabezpieczeniem będzie lokata? Czy procedury będą

    A co ma w sobie takiego KK z mBanku, że warto czekać na wprowadzenie
    zabezpieczenia lokatą?

    IMHO warto sobie wziac jakas kredytowke z BPH po zastaw. Szczegolnie ze
    aktualnie jest za darmo.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-08-08 12:33:52
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 8 Aug 2004 14:10:05 +0200,
    osoba podpisana: JaKi <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > IMHO warto sobie wziac jakas kredytowke z BPH po zastaw. Szczegolnie ze
    > aktualnie jest za darmo.

    O nie. BPH, dopóki nie zmienią swojej TOiP to wolę się trzymać jak
    najdalej.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 4. Data: 2004-08-08 12:43:06
    Od: "paulos23" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > (...) IMHO warto sobie wziac jakas kredytowke z >BPH pod zastaw.
    Szczegolnie ze
    > aktualnie jest za darmo.

    Nie mogę tego znaleźć na ich stronie... Możesz wysłać linka?

    pozdr,.
    gość

  • 5. Data: 2004-08-08 12:44:32
    Od: "gość" <USUŃ_TOpaul@gazeta.pl>

  • 6. Data: 2004-08-08 13:32:28
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Nie mogę tego znaleźć na ich stronie... Możesz wysłać linka?

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/promocje/b
    ezplkk

    --
    JaKi