  • 1. Data: 2004-08-07 16:27:11
    Temat: czek z Francji w euro do inkaso - gdzie najtaniej?
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    Wlasnie otrzymalem czek na bardzo mala kwote Euro (ponizej 20,00) i sie
    zastanawiam jak go najtaniej zrealizowac.
    Swego czasu tego typu czeki oddawalem do PEKAO SA, ktore po potraceniu
    prowizji (10 pln bez wzgledu na kwote czeku) przelewalo pieniazki na
    wskazany rachunek po ok. 6 tygodniach.
    Jak dzis zrobic to najtaniej? Czy PEKAO SA jest nadal najlepszym
    rozwiazaniem w tym konkretnym przypadku?

    Radek

  • 2. Data: 2004-08-07 20:21:00
    Temat: Re: czek z Francji w euro do inkaso - gdzie najtaniej?
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Radek wrote:

    > Jak dzis zrobic to najtaniej? Czy PEKAO SA jest nadal najlepszym
    > rozwiazaniem w tym konkretnym przypadku?

    PeKaO S.A. zapytaj, czy mozliwa jest realizacja czeku od reki,
    za wyzsza oplata. Poprzyj swoja prosbe historia rachunku, na
    ktory dokonywano wplat srodkow z realizowanych czekow. Moze
    to pomoze, ale zalezy od konkretnej osoby.

    inne bank zwykle boja sie czekow jak ognia.

    jacek

  • 3. Data: 2004-08-08 13:21:03
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    On Sat, 7 Aug 2004 18:27:11 +0200, "Radek" <k...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >Swego czasu tego typu czeki oddawalem do PEKAO SA, ktore po potraceniu
    >prowizji (10 pln bez wzgledu na kwote czeku) przelewalo pieniazki na

    tu sie troche warunki zmienily, aby oddac czek do inkasa jest
    potrzebne konto u nich, prowizja rowniez sie zmienila 1% (min 10zl
    chyba)

    >Jak dzis zrobic to najtaniej? Czy PEKAO SA jest nadal najlepszym
    >rozwiazaniem w tym konkretnym przypadku?

    ponoc w Slaskim pobieraja 0,25% wartosci czeku (niewiem jaka jest
    minimalna wartosc prowizji ) - kolega oddawal czek niedawno i Pani
    mowila zeby za 3 tyg zadzwonil.

    ja ostatnio realizowalem czek w BPH (inkaso) prowizja 1% - nie
    polecam, na realizacje czekalem 9 tyg.

    Szczepan, S.