  • 1. Data: 2004-08-07 11:00:39
    Temat: Jakie stawki procentowe (rowizje) oferują systemy ratalne dla sprzedających?
    Od: <t...@o...pl>

    Witam!

    Interesuje mnie jakie stawki procentowe (prowizję) oferują systemy ratalne
    (GE, Lukas, AIG, Invest Bank itp.) od kwoty zakupów klientów.
    Czy stawki podlegają negocjacji? Prowadzę sklep ze sprzętem fotograficznym
    oraz mobilnym. Chcę podpisać umowę z jedna z wymienionych
    instytucji, jednak chcę na początek poznać Wasze doświadczenia związane z
    systemami ratalnymi. Będe BARDZO WDZIĘCZNY za udzielenie informacji.
    Uwagi można wysyłać na mojego maila: trewq1982<kasuj_to>@o2.pl

    Pozdrawiam wszystkich grupowiczów!