eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2004-08-07 13:38:13
    Temat: Inteligo
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam. Mam pytania dotyczące Inteligo.

    1)Czy wykonując przelew przez konsultanta wymagane jest podanie hasła z karty
    kodów? (w mBanku przez konsultanta nie trzeba podawać hasła jednorazowego)

    2)Jak wyglada procedura odblokowywania serwisu telefonicznego w Inteligo. czy
    istnieje coś takiego jak oddzwanianie na zdefiniowane wczesniej numery
    telefonów? (tak jak w mBanku)

    Chodzi mi o to czy złodziej może wykonać przelew przez tel. nie posiadając
    haseł.
    W mBanku raczej to nie jest możliwe bo mimo, że nie bedzie potrzebował hasła
    jednorazowego to nie odblokuje serwisu telefonicznego, no chyba ze ukradłby mi
    także telefon na który oddzwaniają.
    Jak sprawa przedstawia sie w Inteligo?
    Dziekuje za odpowiedzi.
    Łukasz
    p.s.
    chodzi oczywiscie o "zwykły" przelew, a nie zdefiniowany.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2004-08-07 13:52:04
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    7 Aug 2004 15:38:13 +0200, w <0...@n...onet.pl>,
    "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > 1)Czy wykonując przelew przez konsultanta wymagane jest podanie hasła z karty
    > kodów? (w mBanku przez konsultanta nie trzeba podawać hasła jednorazowego)

    Poważnie? _Dowolny_ przelew?


  • 3. Data: 2004-08-09 08:03:12
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Łukasz napisał(a):

    > 1)Czy wykonując przelew przez konsultanta wymagane jest podanie hasła z karty
    > kodów? (w mBanku przez konsultanta nie trzeba podawać hasła jednorazowego)

    Tak.

    > 2)Jak wyglada procedura odblokowywania serwisu telefonicznego w Inteligo. czy
    > istnieje coś takiego jak oddzwanianie na zdefiniowane wczesniej numery
    > telefonów? (tak jak w mBanku)

    Nie. Weryfikacja plus kod ze zdrapki. Zresztą blokowanie kanału tel. w
    inteligo troszkę mija się chyba z celem i jest poważnym utrudnieniem w
    korzystaniu z rachunku. Spróbuj choćby zmienić limit na karcie. :-)

    > Chodzi mi o to czy złodziej może wykonać przelew przez tel. nie posiadając
    > haseł.

    Płatność - tak. Przelew - nie.


  • 4. Data: 2004-08-09 09:36:05
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    >> 2)Jak wyglada procedura odblokowywania serwisu telefonicznego w
    >> Inteligo. czy istnieje coś takiego jak oddzwanianie na zdefiniowane
    >> wczesniej numery telefonów? (tak jak w mBanku)
    >
    > Nie. Weryfikacja plus kod ze zdrapki. Zresztą blokowanie kanału tel. w
    > inteligo troszkę mija się chyba z celem i jest poważnym utrudnieniem w
    > korzystaniu z rachunku. Spróbuj choćby zmienić limit na karcie. :-)

    ja sobie zablokowalem serwis tel. na stronie www inteligo.
    a jak bede go potrzebowal to sobie odblokuje na chwile.
    Jakos mi ta blokada nie przeszkadza :-)
    *** blad ***


  • 5. Data: 2004-08-09 09:40:31
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    blad napisał(a):

    >>Nie. Weryfikacja plus kod ze zdrapki. Zresztą blokowanie kanału tel. w
    >>inteligo troszkę mija się chyba z celem i jest poważnym utrudnieniem w
    >>korzystaniu z rachunku. Spróbuj choćby zmienić limit na karcie. :-)
    >
    > ja sobie zablokowalem serwis tel. na stronie www inteligo.
    > a jak bede go potrzebowal to sobie odblokuje na chwile.
    > Jakos mi ta blokada nie przeszkadza :-)

    Zapomniałem, że przez WWW też się da aktywować.


  • 6. Data: 2004-08-09 10:58:40
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-08-09, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Wojciech Nawara wrote:
    >>> 2)Jak wyglada procedura odblokowywania serwisu telefonicznego w
    >>> Inteligo. czy istnieje coś takiego jak oddzwanianie na zdefiniowane
    >>> wczesniej numery telefonów? (tak jak w mBanku)
    >>
    >> Nie. Weryfikacja plus kod ze zdrapki. Zresztą blokowanie kanału tel. w
    >> inteligo troszkę mija się chyba z celem i jest poważnym utrudnieniem w
    >> korzystaniu z rachunku. Spróbuj choćby zmienić limit na karcie. :-)
    >
    > ja sobie zablokowalem serwis tel. na stronie www inteligo.
    > a jak bede go potrzebowal to sobie odblokuje na chwile.
    > Jakos mi ta blokada nie przeszkadza :-)
    > *** blad ***
    Miej ty pecha i wpisz pare razy złe hasło :)
    Ciekawe jak wtedy wybrniesz z sytuacji jak masz zablokowane i WWW i TEL.


    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE


  • 7. Data: 2004-08-09 11:05:35
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:
    >> ja sobie zablokowalem serwis tel. na stronie www inteligo.
    >> a jak bede go potrzebowal to sobie odblokuje na chwile.
    >> Jakos mi ta blokada nie przeszkadza :-)
    >> *** blad ***
    > Miej ty pecha i wpisz pare razy złe hasło :)
    > Ciekawe jak wtedy wybrniesz z sytuacji jak masz zablokowane i WWW i
    > TEL.

    to bede sie martwil pozniej - nie ma cudow, z pewnoscia taką sytuacje
    przewidzieli, np przez dokladniejsza kontrrole przez infolinie
    *** blad ***


  • 8. Data: 2004-08-09 11:06:07
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marcin Jurczuk said the following on 2004-08-09 12:58:

    [...]

    > Miej ty pecha i wpisz pare razy złe hasło :)
    > Ciekawe jak wtedy wybrniesz z sytuacji jak masz zablokowane i WWW i TEL.
    Z autopsji:
    Logujesz się do konsultantanta i przechodzisz procedurę analogiczną do
    aktywacji konta.
    KJ


    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl


  • 9. Data: 2004-08-09 11:09:44
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Radoslaw P. said the following on 2004-08-07 15:52:
    > 7 Aug 2004 15:38:13 +0200, w <0...@n...onet.pl>,
    > "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał(-a):
    >
    >
    >>1)Czy wykonując przelew przez konsultanta wymagane jest podanie hasła z karty
    >>kodów? (w mBanku przez konsultanta nie trzeba podawać hasła jednorazowego)
    >
    >
    > Poważnie? _Dowolny_ przelew?
    >
    Tak. (Też mi się to nie podoba :( )
    KJ


    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl


  • 10. Data: 2004-08-09 21:53:58
    Temat: Re: Inteligo
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Kamil Jońca wrote:

    > Z autopsji:
    > Logujesz się do konsultantanta i przechodzisz procedurę analogiczną do
    > aktywacji konta.

    tez potwierdze. a nie trzeba nawet zle wpisac hasla, wystarczy miec
    zablokowany serwis tel i wyczerpac wszystkie zdrapki zapominajac
    aktywowacnowej karty i klopot gotowy.


    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1