  • 11. Data: 2004-01-30 17:54:14
    Temat: Re: [mBank] k...a jeszcze sie oglaszaja
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Wojciech Gałach pisze:
    >to i tak wole byc z kims, kto ma nie
    >doinwestowane lacza niz z kims, kto robi mnie w konia

    A jak VW wprowadzi opłaty za przelewy ?

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 12. Data: 2004-01-30 17:56:49
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > A jak VW wprowadzi opłaty za przelewy ?

    Głodówki, blokady dróg, petycje do Leppera, skoki z Marriotu, powstania,
    rozruchy.
    Słowem - przejebane.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 13. Data: 2004-01-30 17:57:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Gałach" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Bo ja uwazam ze nie i dlatego spadam do VW tam jest wszystko free i nawet
    jak
    > bedzie dzialac wolniej i gorzej,to i tak wole byc z kims, kto ma nie
    > doinwestowane lacza niz z kims, kto robi mnie w konia

    Fajnie. A masz gdzieś informację, że dożywotnio przelewy w VW będą za darmo
    ?

  • 14. Data: 2004-01-30 18:35:39
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 18:56:49 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote:

    >Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    >Głodówki, blokady dróg, petycje do Leppera, skoki z Marriotu, powstania,
> [...]

    VW nie prowadzil takiej polityki (dez)informacyjnej i nie nawiazywal takich
    stosunkow z klientami jak mBank, wiec i rozczarowanie bedzie proporcjonalnie
    mniejsze. Zreszta to najgorsze nie musi wcale w dajacym sie przewidziec czasie
    nastapic, moze VW bedzie jeszcze przez lata darmowy i przescignie wowczas mBank
    i w rentownosci i w ilosci klientow i w wielkosci osadu.

    Przypominam, ze wielu sposrod dyskutantow na grupie pbb zostalo pozniej na
    skutek tych specyficznych relacji mBanku z klientami, pracownikami mBanku i
    multibanku, jak widac jednak nie uchronilo to legendy przed zaglada, a moze
    nawet przyczynilo sie do niej (?), kto tam wie co za kulisami sie dzialo.

    dn

  • 15. Data: 2004-01-30 18:49:04
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message
> [...]
    moze
    > nawet przyczynilo sie do niej (?), kto tam wie co za kulisami sie dzialo.

    A mozesz cos blizej o tym napisac? Chcialbym zeby mnie w mBanku albo w
    Multibanku zatrudnili i to moze sie przydac ;-)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 16. Data: 2004-01-30 19:37:17
    Od: "Radek" <r...@n...wp.pl>

    > A mozesz cos blizej o tym napisac? Chcialbym zeby mnie w mBanku albo w
    > Multibanku zatrudnili i to moze sie przydac ;-)

    mnie np. zatrudnili w gdanskim mbanku jako agenta sprzedajacego karty
    kredytowe. wyzyc sie z tego nie da, ale traktuje to bardziej jako dorywcze
    zajecie, bo na stale pracuje gdzie indziej + do tego studiuje zaocznie.
    i stwierdzam ze wlasnie ze wzgledu na te specyficzne relacje, czuje sie
    dobrze w mbanku, namowilem wielu znajomych, jesli nie na karte to
    przynajmniej na konto. i obecnie mimo tych 50 gr i tak maja duzo taniej niz
    w swoich poprzednich bankach.
    jest jakas satysfakcja z bycia jedna z cegielek tej mspolecznosci
    pzdr

  • 17. Data: 2004-01-30 19:38:57
    Od: devnull <d...@n...net>

    >A mozesz cos blizej o tym napisac? Chcialbym zeby mnie w mBanku albo w
    >Multibanku zatrudnili i to moze sie przydac ;-)

    Przeczytaj w archiwum pbb. Kilka takich osob bylo, najaktywniejszych w owym
    czasie na pbb, a teraz ich tu praktycznie nie ma (jesli sie mysle, ze Was tu
    nie ma, to niech sie ktorys z Was w koncu odezwie :)).

    dn

  • 18. Data: 2004-01-30 20:37:46
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 20:37:17 +0100, "Radek" <r...@n...wp.pl> wrote:

    >mnie np. zatrudnili w gdanskim mbanku jako agenta sprzedajacego karty
    >kredytowe. wyzyc sie z tego nie da, ale traktuje to bardziej jako dorywcze

    Ci o ktorych ja pisalem wyladowali w siedzibie glownej z pensjami takimi, ze
    teraz jak widac az potrzebuja naszych 50 gr za przelewy.

    dn

  • 19. Data: 2004-01-30 20:49:10
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Użytkownik devnull napisał:

    > moze VW bedzie jeszcze przez lata darmowy i przescignie wowczas mBank
    > i w rentownosci i w ilosci klientow i w wielkosci osadu.

    IMHO wielkość osadu przypadającego na klienta jest w VW kilkakrotnie
    wyższa od mBanku... ale to szybko może się zmienić po zakończeniu epoki
    migracji ;)

    Marek

  • 20. Data: 2004-01-30 21:01:59
    Od: "ra|)ek" <u...@k...pl>

    On 1/30/2004 11:57 AM, Wojciech Gałach wrote:
    > jak mozna byc tak obludnym ( cytat z reklamy ..."" bank który szanuje
    > innych ....... zero prowizji przy przelewach""...).

    No co jeszce dwa tygodnie tak mogą :)

    --
    pozdrawiam
    ra|)ek s