  • Data: 2002-07-01 17:00:16
    Temat: Re: mBank i bezpieczenstwo e-karty
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    news:7o8rhuoeslqhq82o0ohood86oi8gsdd8dg@4ax.com...
    > On Thu, 27 Jun 2002 08:28:05 +0200, "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    > zakupow w Internecie uwazam za zupelnie wystarczajace.

    Na obecnym rozwoju ludzkosci - byc moze.
    Czyli e-karta jest dobra do rzadkich zakupow
    na drobne kwoty.
    Nie nadaje sie jednak do powaznych platnosci:
    np. za samochod, za komputery, itp..
    Czy nadaje sie np. e-karta do czestych zakupow?
    Czy czeste ladowanie karty jest wygodne?
    A niby dlaczego nie moglaby byc caly czas naladowana?
    Nie byloby wygodniej? Byloby.

    Natomiast odnosnie bezpieczenstwa.
    Wraz ze wzrostem czestotliwosci zakupow
    bedziesz mial alternatywe: albo czesto ja ladowac
    albo miec pieniadze niezabezpieczone.
    Ktore z tych rozwiazan uwazasz za korzystniejsze
    od mojego, czyli mam caly czas pieniadze
    i sa one nie do ruszenia przez osoby nie znajace
    moich hasel, moich por autoryzacji, mojej puli IP itp?

    > Wysilek jaki wiazalby sie z "wlamywaniem" przy uzyciu takiej karty
    > bylby absolutnie niewspolmierny do zyskow.
    > Po co sie meczyc z takimi kombinacjami alpejskimi jesli pelno numerow
    > kart kredytowych z zawsze dostepnym limitem wala sie po swiecie ??

    Po to zebym nie dolaczyl do grona "sponsorow"
    okradzionych z wlasnych pieniedzy:)

    WOJSAL (Wojciech Salata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914