  • 11. Data: 2005-06-04 12:55:48
    Temat: Re: mBank - elektroniczne zestawienie operacji za maj 2005
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 3 Jun 2005 15:53:52 +0000 (UTC), Robert Gral
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Kozystaj z serwerow pocztowych ktore oferuja szyfrowanie
    >polaczen. (Zamiast POP3 -> SPOP3)

    aha, i niech zadzwoni na m-linię i poprosi, żeby włączyli szysfrowanie
    połączenia bank- jego serwer :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2005-06-05 13:47:36
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana miko <m...@n...wp.pl> napisała:

    >No, jesli system bankowy jest napisany w bezpieczny sposob, to bank nie ma
    >prawa znac hasla (bo czlowiek - najslabsze ogniwo), a pamietac powinien tylko
    >skroty (tzn. wynik funkcji niesymatrycznej). Tak wiec ja mam nadzieje ze jednak
    >nie zna.
    >A do szyfrowania to powinny byc uzyte klucze publiczne/prywatne, w koncu mamy
    >od jakiegos czasu ustawe o podpisie elektronicznym.
    Tak z ciekawości: a masz swój podpis elektroniczny ?
    Bo np. ja (i podejrzewam, że także 99,9% pozostałych klientów mBanku) nie
    ma

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 13. Data: 2005-06-06 11:31:51
    Od: miko <m...@n...wp.pl>

    On 06/05/2005 03:47 PM, gornik wrote:

    > Tak z ciekawości: a masz swój podpis elektroniczny ?
    > Bo np. ja (i podejrzewam, że także 99,9% pozostałych klientów mBanku) nie
    > ma

    Nie mam, bo mBank (i pare innych instytucji) nie umozliwia mi uzywania go, wiec
    po co mi. Ale "na kazdym zebraniu jest tak, ze ktos musi zaczac pierwszy" -
    wiec mBank (i kazdy inny) moglby cos takiego wprowadzic, zwlaszcza na fali
    aktualnych wydarzen zwiazanych z bezpieczenstwem.

    Miko