  • 1. Data: 2005-06-03 10:20:01
    Temat: Zalozylem ROR w Bank of Georgia
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    W sobotę złożyłem wniosek w oddziale przy pl. Zwycięstwa w Tbilisi a we
    wtorek odebrałem VE.
    Założenie konta kosztuje 10 GEL
    Prowadzenie konta 0
    Karta VE lub Maestro 0 (wziołem VE)
    Opłata za obsługę karty 10 USD płatne po każdym roku użytkowania
    Prowizje w bankomatach w Gruzji 1 %
    Prowizje za granicą 3%
    oprocentowanie rachunku 0 %
    dostęp via net brak
    Zakładają automatycznie 3 subkonta w GEL, USD i EUR i kartę można przypiąć
    tylko do jednego z nich bez możliwości zmiany (ja przypiołem do GEL). Nr
    rachunku nie jest IBANowy. Dla rachunku w GEL podają jeszcze jakiś nr za
    pomocą którego można wpłacać pieniądze w innych bankach w Gruzji. Dla
    rachunku w EUR oprucz danych banku takich jak SWIFT BAGAGE22 itp. podają
    także Itermediary Bank którym jest Deutscge Bank AG SWIFT: DEUTDEFF BLZ
    50070010. Dla rachunku w USD podają opruch danych banku także Itermediary
    Bank którym jest JP Morgan Chasre Bank z NY SWIFT CHASUS33.

    Przy okazji następnej wizyty sprubuję założyć konto z dostępem do internetu,
    teraz założyłem w pierwszym lepszym bo byłem tylko 4 dni i nie miałem czasu
    na chodzenie po bankach.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-06-03 10:38:54
    Temat: Re: Zalozylem ROR w Bank of Georgia
    Od: net <n...@n...pl>

    czy Pan mieszka w Gruzji że potrzebuje tam konto mieć ? Chyba standard
    obsługi jest trochę gorszy niż w Polsce.

  • 3. Data: 2005-06-03 11:06:22
    Od: "Paweł" <n...@k...ru>

    > czy Pan mieszka w Gruzji że potrzebuje tam konto mieć ? Chyba standard
    > obsługi jest trochę gorszy niż w Polsce.
    stawiam na zbieracza kart - taka karta gruzińska to może być rarytas dla
    kolekcjonera :-)

  • 4. Data: 2005-06-03 11:26:46
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > stawiam na zbieracza kart - taka karta gruzińska to może być rarytas dla
    > kolekcjonera :-)

    Potrzebuję możliwości szybkiego transferu gotówki PL -> GE i czasem GE ->
    PL
    Przesyłanie pieniędzy z PL do GE robiłem za pomocą karty przedpłaconej z
    ING. Zaś konto w GE ma załatwić problem przesyłania pieniędzy w przeciwnym
    kierunku.
    Zbieraczem kart nie jestem, choć mam ich trochę (czasem przy zamykaniu
    rachunku kartę oddaję dla banku).

  • 5. Data: 2005-06-03 12:07:06
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    jak dostaniesz / już masz kartę to wyślij skan do redakcji kartyonline.net
    :) do galerii jak znalazł :))

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 6. Data: 2005-06-03 13:07:22
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > jak dostaniesz / już masz kartę to wyślij skan do redakcji kartyonline.net
    > :) do galerii jak znalazł :))

    OK, jak zrobię skan to wyślę. Moim zdaniem jest brzydka.

    Mam jeszcze pytanko odnośnie CVV czy CVC; jak jest ten kod to czy oznacza
    to, że nadaje się do internetu?

  • 8. Data: 2005-06-03 13:50:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam jeszcze pytanko odnośnie CVV czy CVC; jak jest ten kod to czy
    > oznacza to, że nadaje się do internetu?

    Może, ale nie musi. Teraz jest taki "trynd" że CVV mają wszystkie karty, ale
    to nic nie oznacza. Spróbuj zapłacić - może się uda.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-06-03 13:50:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:d7pkmc$lq5$1@pippin.nask.net.pl...

    > OK, jak zrobię skan to wyślę. Moim zdaniem jest brzydka.
    >
    > Mam jeszcze pytanko odnośnie CVV czy CVC; jak jest ten kod to czy oznacza
    > to, że nadaje się do internetu?

    Odwrotnie - zeby uzyc w internecie musisz miec ten kod.
    a VE mBanku ma ten kod i co z tego?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2005-06-03 14:01:14
    Od: buraxta <b...@g...com>

    net wrote:
    > czy Pan mieszka w Gruzji że potrzebuje tam konto mieć ? Chyba standard
    > obsługi jest trochę gorszy niż w Polsce.

    Do prania pieniędzy jak znalazł :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 10. Data: 2005-06-03 15:37:54
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    W tym odziale Panie mówiły po angielsku, rosyjsku i gruzińsku. Brak
    znajomości języka polskiego z pewnością powoduje, że standard obsługi jest
    niższy niż w polsce.
    Dla mnie było najważniejsze, że złożyłem dokumenty w sobotę o 15:30, a we
    wtorek odebrałem kartę o 15:00

    > Do prania pieniędzy jak znalazł :)

    Żona mi kiedyś wyprała 10 zł i w sklepie nie chcieli mi ich przyjąć, więc
    nie widzę potrzeby prania pieniędzy.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz