  • 1. Data: 2005-06-03 08:47:19
    Temat: Dewizy na koncie...
    Od: "K P" <k...@N...gazeta.pl>

  • 2. Data: 2005-06-03 08:53:39
    Temat: Re: Dewizy na koncie...
    Od: "K P" <k...@g...pl>

    Przepraszam za wcześnie wysłałem. Już piszę o co chodzi. Chodzi o $, niestety
    nie moje w dodatku. Mam koleżankę w USA i troche jej pieniędzy u siebie w domu
    (coś ponad 2000$). Chcę założyć konto dewizowe i tak ulokować pieniądze. Ja za
    kilkanascie dni lecę do USA a ona za kilka m-cy przylatuje - mnie wówczas nie
    będzie w Polsce. Mam jej dowód osobisty więc rozumiem, że mogę ja opoważnić do
    dysponowania tym kontem dewizowym? I drugie pytanie - w jakim banku polecacie
    konto dewizowe - możliwe jak najmniejsze opłaty i formalnoości przy otwarciu....
    Serdecznie pozdrawiam...

  • 3. Data: 2005-06-03 09:03:49
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d7p5qj$mab$1@inews.gazeta.pl grupowicz K P napisał:

> [...]
    > I drugie pytanie - w jakim banku polecacie konto dewizowe - możliwe jak
    > najmniejsze opłaty i formalnoości przy otwarciu.... Serdecznie

    Boś Bank ?
    Możesz założyć jej lokatę USD, wypełnić jej pełnomocnictwo podając tylko jej
    jej dane.
    Aby pełnomocnictwo było ważne może przyjść pod koniec lokaty tylko by je
    podpisać i może natychmiast wypłacić pieniądze.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 4. Data: 2005-06-03 12:22:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    K P wrote:
> [...]
    > konto dewizowe - możliwe jak najmniejsze opłaty i formalnoości przy otwarciu....

    A po co chcesz zakładać to konto?
    Chcesz jej założyć konto, bo ona chce konto, czy chcesz jej po prostu
    przekazać pieniądze.
    Jak to pierwsze, to niech sobie sama konto założy, jak to drugie, to
    pieniądze równie dobrze możesz zostawić w skrytce bankowej, albo np.
    kupić w banku czek, który ona sobie potem sama zrealizuje.
    Wydaje mi się, że strasznie kombinujesz.