  • 11. Data: 2003-04-16 13:22:49
    Temat: Re: [mBank] duza zywa gotowka...
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Dave <w...@o...pl> napisał w
    news:b7ivm4$ajs$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > przeciez mozesz zaplacic delfinkiem. Komputer kosztuje ponad 5tys ??

    Przecież nie wszystkie firmy mają terminale do przyjmowania płatności
    kartą płatniczą!
    Zwłaszcza dotyczy to niewielkich firm.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 12. Data: 2003-04-16 13:28:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Założyć konto w Inteligo
    > 2. Przelać kasę
    > 3. Zdjąć limit z guzika
    > 4. Zapłacić guzikiem lub wyciągnąć gotówe z bankomatu PKO BP
    > 5. Reszta wedle uznania - Przywrócić limit/zamknąć konto etc.

    Ale komplikujecie :)

    - kupic karte przedplacona ING BSK ->przelac pieniadze->wyciagnac pieniadze
    "ze sciany"

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-04-16 13:28:37
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "Krzysztof K. Maj" wrote:

    > Dave <w...@o...pl> napisał w

    > Przecież nie wszystkie firmy mają terminale do przyjmowania płatności
    > kartą płatniczą!
    > Zwłaszcza dotyczy to niewielkich firm.

    Cytat: "Rzecz w tym, że sklep przyjmuje wszystko, tylko nie przelew. :/
    Gotówka?
    Jasne. KK? Pewnie. Raty?"

    Po prostu autor wątku albo nie wie o możliwości płacenia delfinkiem,
    albo komp jest droższy niż 5kilo.

    pzdr

    Tomek

  • 14. Data: 2003-04-16 13:31:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Tak w PeKaO SA ;) . Pomyliło Ci się Eurokonto z rachunkiem bieżącym.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-04-16 13:36:38
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in news:b7jlps$k95$1@inews.gazeta.pl:

    /ciach.../

    > Ale komplikujecie :)
    >
    > - kupic karte przedplacona ING BSK ->przelac pieniadze->wyciagnac
    > pieniadze "ze sciany"

    A ja mam najtansze rozwiazanie :

    Poprosic w firmie, aby zarezerwowali komputer... zaplanowac sobie
    trydzien czy dwa wycieczek do odpowiedniego bankomatu ...codziennie o
    roznych porach udawac sie tam i wyciagac gotowke :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 16. Data: 2003-04-16 16:49:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Piotr Kulinski <p...@a...net.pl> writes:

    > Sie dziwicie jak dzieci. O laptopach slyszeliscie ? Tam 5k to zadna
    > wielka suma (dobry to wydatek 15-20k)

    Tak bylo jeszcze pare lat temu, ale od tego czasu nieco sie zmienilo.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 17. Data: 2003-04-16 16:50:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "MaDeR" <S...@w...pl> writes:

    > Właśnie. Kupuję niedługo za swoje ciężko zarobione pieniążki nowy kompik.
    > Rzecz w tym, że sklep przyjmuje wszystko, tylko nie przelew. :/ Gotówka?
    > Jasne. KK? Pewnie. Raty? Oczywiście. A, eee... przelew? Niemożliwe.

    Moze wez na raty (zwlaszcza, jesli to takie 0%), i plac za nie przelewem :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2003-04-16 18:07:27
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr Kulinski" <p...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > On Wed, 16 Apr 2003 09:11:14 +0200, "Dave" <w...@o...pl>

    > Sie dziwicie jak dzieci. O laptopach slyszeliscie ? Tam 5k to zadna
    > wielka suma (dobry to wydatek 15-20k)

    A co takiego kosztuje 15-20k obecnie ?

    Wydawalo mi sie, ze za 11k brutto kupuje sie juz full wypas.

    Karol

  • 19. Data: 2003-04-16 19:16:44
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam Eurokonto akademckie i place 4zl, ale zaraz skonczy mi sie ten
    > przywilej i z tego co wiem prowadzenie rachunku bedzie mnie kosztowac 8.50.

    Przepraszam bardzo, a jaki to przywilej ci sie konczy ?
    Przestajesz byc studentem ? To nie oznacza wcale ze nie musisz
    przeksztalcac konto! Ja jestem juz daawno po studiach, a konto
    akademickie jak bylo tak jest.

    GreG

  • 20. Data: 2003-04-16 21:15:50
    Od: "tomek" <n...@S...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trydzien czy dwa wycieczek do odpowiedniego bankomatu ...codziennie o
    > roznych porach udawac sie tam i wyciagac gotowke :-)

    a do tego czasu, "komp" nieco stanieje ;-))

    pozdr
    tomek