  • 1. Data: 2003-04-15 21:18:05
    Temat: Uwaga! Kontroluja legalnosc oprogramowania
    Od: "hamer" <h...@w...pl>

    ludzie uwazajcie! jakas firma w poznaniu zabrala sie ostro za kontrole
    legalnosci oprogramowania. oglaszaja sie w gazetach i w sieci pod nazwa
    SoftGuard. znajomy z gospodarczej mowil mi, ze oprocz firm beda sie tez
    dobierac do osob prywatnych. nie moge znalezc zadnej strony o nich. Jest
    tylko mail s...@y...com ponoc gotowi sa nawet placic za informacje.
    ktos wie cos wiecej?!

    - hamer -

  • 2. Data: 2003-04-16 07:17:11
    Temat: Re: Uwaga! Kontroluja legalnosc oprogramowania
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > legalnosci oprogramowania. oglaszaja sie w gazetach i w sieci pod nazwa
    > SoftGuard. znajomy z gospodarczej mowil mi, ze oprocz firm beda sie tez

    Jest na to sposób - należy używać wyłącznie legalnego oprogramowania! :-)
    Ale jeśli tego nie robisz, to i tak nie musisz się zanadto stresować istnieniem
    SoftGuardu (czy jak się tam oni nazywają). Na wejście do Twojego domu zawsze i
    wszędzie trzeba mieć nakaz sądowy i być policjantem.
    A żeby dostać taki nakaz, trzeba mieć UZASADNIONE podejrzenie popełnienia
    przestepstwa...

    m23m

  • 3. Data: 2003-04-18 09:24:24
    Od: k...@w...pl (Krzych)

> [...]
    > wszędzie trzeba mieć nakaz sądowy i być policjantem.
    > A żeby dostać taki nakaz, trzeba mieć UZASADNIONE podejrzenie popełnienia

    Tak jest w prawie anglosaskim. U nas sąd lub prokuratora zatwierdza dokonane
    przeszukanie, a policja może je zrobić na legitymację lub nakaz Komendanta.
    (art 200 kpk i 217 par 1 kpk)

    Krzych

  • 4. Data: 2003-04-18 09:46:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzych <k...@w...pl> wrote:

    > Tak jest w prawie anglosaskim. U nas sąd lub prokuratora zatwierdza dokonane
    > przeszukanie, a policja może je zrobić na legitymację lub nakaz Komendanta.
    > (art 200 kpk i 217 par 1 kpk)

    Pod warunkiem, że zostanie wpuszczona.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-04-18 10:07:02
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Pod warunkiem, że zostanie wpuszczona.

    Jak przyjdzie policjant bez nakazu i chce wejsc do domu, to mozna go
    kopnac w dupe. Ale zawsze moze przyjechac z brygada antyterrorystyczna i
    wejsc bez pukania. To zdaje sie ostatnio jest czesto praktykowany przez
    nasza policje sposob polowania na muchy.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-18 10:40:54
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Bartol Partol wrote:

    > Jak przyjdzie policjant bez nakazu i chce wejsc do domu, to mozna go
    > kopnac w dupe.

    I odpowiadać za czynną napaść?:-)

    pzdr

    Tomek