  • 1. Data: 2003-04-16 06:44:21
    Temat: pytanie do korzystajacych z kredytow hipotecznych ??
    Od: "wrenioo" <w...@w...pl>

    witam
    wlasnie w tej sprawie mam pytanie , moze nawet kilka ...
    na poczatek - niech ktos sie tu zglosi , kto korzystal z tych kredytow,
    jakie doswiadczenia , urazy , ktory bank najszybciej przy jak najmniejszych
    kosztach ?

    kwota kredytu jaki prawdopodobnie bedzie to 40000 PLN

    pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

  • 2. Data: 2003-04-16 18:10:59
    Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl>

    Użytkownik "wrenioo" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    najmniejszych
    > kosztach ?
    >
    > kwota kredytu jaki prawdopodobnie bedzie to 40000 PLN

    Witam,
    moj kredyt wzielam w zl w PKO BP,oplaty=za uruchomienie kredytu - 2%
    wartosci kredytu.(Oczywiscie jesli podpisujesz umowe w innym dniu niz
    uruchamiasz i tak niefortunnie staloby sie ze transakcja nie dojdzie do
    skutku-oplata ta nie podlega zwrotowi) +dodatkowe oplaty 0,1% kredytu oplata
    podatku od czynnosci cywilnoprawnych (druk PCC-1) + weksel do momentu
    ustanowienia hipoteki 0,1% wartosci kredytu + ubezpieczenie kredytu do
    momentu ustaowienia hipoteki-oplata pobrana z gory za 6 miesiecy (mozliwosc
    zwrotu nadplaty jesli szybciej ustanowi sie hipoteke)..
    Czas zalatwiania 5 dni !(od zlozenia wniosku do decyzji kredytowej)
    Rozpatrywalam oferte Multibanku,ale z uwagi na okrojone formalnosci i dok.
    wybor padl na PKO BP.

    Pozdr.
    Kasia