  • 1. Data: 2003-04-15 19:58:26
    Temat: PKO s.a. znikło mi 100zł
    Od: "-= === =-" <a...@p...fm>

    już trzeci raz w tym banku jakiś przekręt mi robia na kase, mówia że sie
    myla w obliczeniach ale myla sie zawsze na moją niekożyść dziwne nie :)
    przy podliczaniu lokat itp

  • 2. Data: 2003-04-16 07:07:05
    Temat: Re: PKO s.a. znikło mi 100zł
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > już trzeci raz w tym banku jakiś przekręt mi robia na kase, mówia że sie
    > myla w obliczeniach ale myla sie zawsze na moją niekożyść dziwne nie :)
    > przy podliczaniu lokat itp

    W którym? W PeKaO SA czy w PKO BP SA?

  • 3. Data: 2003-04-16 07:24:50
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    >W którym? W PeKaO SA czy w PKO BP SA?

    A mowiono zeby tytuly czytac ? :>

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped

  • 4. Data: 2003-04-16 07:46:13
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > A mowiono zeby tytuly czytac ? :>

    To chyba nie polski bank bo o PKO SA nie słyszałem

  • 5. Data: 2003-04-16 08:33:17
    Od: m...@o...pl

    > To chyba nie polski bank bo o PKO SA nie słyszałem

    Nie słyszałeś o Banku Polska Kasa Opieki SA? :-)
    To strasznie młody musisz być! ;-)))

    m23m
    (dobiegający trzydziestki)

  • 6. Data: 2003-04-16 08:47:58
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <m...@o...pl> wrote in message

    > Nie słyszałeś o Banku Polska Kasa Opieki SA? :-)
    > To strasznie młody musisz być! ;-)))

    Aaa o PeKaO S.A tak. Ale o PKO S.A to raczej nie. Bardziej o PKO BP (z s.a.
    na końcu lub bez)

  • 7. Data: 2003-04-16 08:56:48
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie słyszałeś o Banku Polska Kasa Opieki SA? :-)

    A jaki zwiazek bank PeKaO SA ma z "PKO SA"?
    W Polsce nie ma banku PKO SA.

    Waldek

  • 8. Data: 2003-04-16 09:14:04
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Wednesday, April 16, 2003 10:56 AM,
    osobnik >> bwwald <<, napisał coś takiego:

    [...]
    > A jaki zwiazek bank PeKaO SA ma z "PKO SA"?
    > W Polsce nie ma banku PKO SA.

    Czepiasz się.
    W Polsce nie ma też banku Mbank, MBANK, czy też mbank. A jakoś nikt nie
    protestuje.

    tymczasem,
    * * * * *
    A.

  • 9. Data: 2003-04-16 09:40:00
    Od: m...@o...pl

    > A jaki zwiazek bank PeKaO SA ma z "PKO SA"?
    > W Polsce nie ma banku PKO SA.

    Po pierwsze: pomiędzy "nie słyszałem" (nigdy) a "nie ma" (obecnie) jest spora
    różnica :-)
    Po drugie: PKO SA to przez wiele lat był oficjalny skrót nazwy tego banku.
    Nazwa Pekao jest dość młoda i długo istniała tylko jako logo banku PKO SA.
    A propos: SWIFT Pekao SA to PKOP PL PW :-)

    m23m

  • 10. Data: 2003-04-16 11:56:11
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Rolbiecki" <A...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:02a701c303f8$51741280$5dc89d84@Rolbieca...
    > Dnia Wednesday, April 16, 2003 10:56 AM,
    > osobnik >> bwwald <<, napisał coś takiego:
    >
    > [...]
    >
    > Czepiasz się.

    Wydaje Ci sie ;)
    Juz wiele razy obsmarowywano tzw "PKO SA". Raz okazywało sie, ze chodziło o
    PKO BP SA, innym razem PeKaO SA. Dlatego lepiej uzywac poprawnych nazw. To
    zmniejsza nieporozumienia.

    > W Polsce nie ma też banku Mbank, MBANK, czy też mbank. A jakoś nikt nie
    > protestuje.

    Bo to szczegolny bank i z niczym sie nie myli?

    Waldek