  • 21. Data: 2003-04-16 21:19:23
    Temat: Re: [mBank] duza zywa gotowka...
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Cytat: "Rzecz w tym, że sklep przyjmuje wszystko, tylko nie przelew. :/
    > Gotówka?
    > Jasne. KK? Pewnie. Raty?"
    > Po prostu autor wątku albo nie wie o możliwości płacenia delfinkiem,
    > albo komp jest droższy niż 5kilo.

    Tia, droższy. Nieco ponad 6 kilo - taki dość wypasiony komp stacjonarny (nie
    laptopik!) - kupuję CAŁY komplet, z monitorem i wszystkim. Jakoś nie
    pomyślałem, żeby napisać to w pierwszym poście i stąd zamęt. :)

    Ktoś podał, żeby skorzystać z innego banku - odrzuciłem to, bo nie chcę się
    pieścić z zakładaniem konta nie wiadomo gdzie tylko z powodu zakupu kompa.
    Ale moi rodzice mają (zgadnijcie gdzie... tak! wygrali państwo trzepaczkę do
    szampana!). Wiec zrobię to z ich niewielką pomocą w kwestii dostarczenia
    sklepowi tych śmiesznych kolorowych kawałków ceulozy z nietypowymi
    domieszkami chemicznymi...

    W sumie - dzięki za wszystkie posty, choć połowa była nie na temat. ;D

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 22. Data: 2003-04-16 21:21:45
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Poprosic w firmie, aby zarezerwowali komputer... zaplanowac sobie
    > trydzien czy dwa wycieczek do odpowiedniego bankomatu ...codziennie o
    > roznych porach udawac sie tam i wyciagac gotowke :-)

    Jakbyś TY miał sam to robić, to pewnie byś się sam zastanowił nad własną
    radą. :) Nie, dzięki. Jeszcze nie upadłem na głowę.

    Pozdrawiam,

  • 23. Data: 2003-04-17 07:00:15
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Łukasz <l...@p...onet.pl>w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:b7jldh$cj1$...@n...onet.pl...

    [...]
    > Prowadzenie konta darmowe??

    Jeśli pod pojęciem 'konto' rozumieć rachunek bieżący
    to jak najbardziej tak. Proszę nie mylić z 'Eurokontem'.

    > W ktorym banku? Bo chyba nie w PKO SA.

    Nie, tu masz całkowitą rację. Nie PKO SA.
    Takiego banku nie ma.
    Ja miałem na myśli bank Pekao SA.

    > Ja mam Eurokonto akademckie i place 4zl,
    > ale zaraz skonczy mi sie ten
    > przywilej i z tego co wiem prowadzenie rachunku
    > bedzie mnie kosztowac 8.50.

    A to już Twój problem...

    > Mozesz blizej nakreslic skad masz takie informacje?

    Np. z oficjalnej strony www banku Pekao SA,
    czyli www.pekao.com.pl

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex