  • 1. Data: 2003-04-15 23:21:00
    Temat: [mBank] duza zywa gotowka...
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    Właśnie. Kupuję niedługo za swoje ciężko zarobione pieniążki nowy kompik.
    Rzecz w tym, że sklep przyjmuje wszystko, tylko nie przelew. :/ Gotówka?
    Jasne. KK? Pewnie. Raty? Oczywiście. A, eee... przelew? Niemożliwe.

    NA razie przyszły mi do głowy 2 wyjscia:
    1. Zmiana sklepu (w innych drożej... i też raczej przelewem niet).
    2. Pobieranie codziennie całego limitu wypłaty delfinka z bankomatu, aż się
    uzbiera forsa na komp (mało bezpieczne i w ogóle durne).
    3. Karta kredytowa mBanku? Jeszcze jej nie ma w praktyce. I tak nie chcę z
    różnych powodów.

    Wszystkie trzy odpadają. Jakieś jeszcze pomysły?

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 2. Data: 2003-04-16 00:14:25
    Temat: Re: [mBank] duza zywa gotowka...
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    MaDeR wrote:
    > 2. Pobieranie codziennie całego limitu wypłaty delfinka z bankomatu, aż
    > się uzbiera forsa na komp (mało bezpieczne i w ogóle durne).

    Delfinek to nie tylko karta bankomatowa przecież. Nie tam lubią VE?
    Komputer (bez monitora) kosztuje >5000?

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 3. Data: 2003-04-16 04:01:07
    Od: "Jakub Borkowski" <k...@p...onet.pl>

    to ile ten Twoj komputer kosztuje????????????

  • 4. Data: 2003-04-16 06:02:10
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    >uzbiera forsa na komp (mało bezpieczne i w ogóle durne).
    >3. Karta kredytowa mBanku? Jeszcze jej nie ma w praktyce. I tak nie chcę z

    Przelew na konto do innego banku i wyplata w kasie. Polecam INGBSK-OKO-PLN-
    jedna wyplata w miesiacu darmowa, brak oplaty za prowadzenie rachunku, kazda
    kolejna wyplata z konta kosztuje 10zl, ale mowimy tu o incydentalnej
    wyplacie gotowki czyli raz na miesiac wystarczy.

  • 5. Data: 2003-04-16 07:11:14
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    MaDeR wrote:
> [...]
    > chcę z różnych powodów.
    >
    > Wszystkie trzy odpadają. Jakieś jeszcze pomysły?

    przeciez mozesz zaplacic delfinkiem. Komputer kosztuje ponad 5tys ??

    D.

  • 6. Data: 2003-04-16 07:18:39
    Od: Piotr Kulinski <p...@a...net.pl>

    On Wed, 16 Apr 2003 09:11:14 +0200, "Dave" <w...@o...pl>

    >przeciez mozesz zaplacic delfinkiem. Komputer kosztuje ponad 5tys ??
    >
    >D.

    Sie dziwicie jak dzieci. O laptopach slyszeliscie ? Tam 5k to zadna
    wielka suma (dobry to wydatek 15-20k)

    Peter
    GG: 566964
    Motto: zawsze mam racje, no chyba ze sie myle.
    sigcreator: core dumped

  • 7. Data: 2003-04-16 07:40:08
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Sie dziwicie jak dzieci. O laptopach slyszeliscie ? Tam 5k to zadna
    > wielka suma (dobry to wydatek 15-20k)

    No to autor postu powinien byl nazywac rzeczy po imieniu, a nie siac zament
    :-)
    Laptok to laptok, a komp to komp :-]

    latet

  • 8. Data: 2003-04-16 07:56:06
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krzysiek <K...@w...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:b7ipdp$fc1$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    [...]
> [...]
    > kolejna wyplata z konta kosztuje 10zl, ale mowimy tu o incydentalnej
    > wyplacie gotowki czyli raz na miesiac wystarczy.

    To już lepszy jest rachunek bieżący (PLN) w Pekao SA.
    Prowadzenie darmowe, nieograniczona liczba wpłat/wypłat bez
    żadnych opłat... Do tego karta IKM umożliwiająca dostęp
    do tego rachunku w dowolnym oddziale Pekao SA w Polsce :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 9. Data: 2003-04-16 08:22:50
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    > Wszystkie trzy odpadają. Jakieś jeszcze pomysły?

    1. Założyć konto w Inteligo
    2. Przelać kasę
    3. Zdjąć limit z guzika
    4. Zapłacić guzikiem lub wyciągnąć gotówe z bankomatu PKO BP
    5. Reszta wedle uznania - Przywrócić limit/zamknąć konto etc.

    TOP

  • 10. Data: 2003-04-16 13:17:51
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Prowadzenie konta darmowe??
    W ktorym banku? Bo chyba nie w PKO SA.
    Ja mam Eurokonto akademckie i place 4zl, ale zaraz skonczy mi sie ten
    przywilej i z tego co wiem prowadzenie rachunku bedzie mnie kosztowac 8.50.
    Mozesz blizej nakreslic skad masz takie informacje?

    Pozdrawiam, Łukasz