  • 11. Data: 2011-06-16 18:15:21
    Temat: Re: mBank dalej tanieje :-(
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Wy...a w podskokach, to się z p.l.c-l

    co to jest p.l.c-l?

    Ania

  • 12. Data: 2011-06-16 19:42:46
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    >> Wy...a w podskokach, to się z p.l.c-l
    >
    > co to jest p.l.c-l?

    No, Maruda, to zes dal cialem po bandzie...
    :)

  • 13. Data: 2011-06-16 19:45:48
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > co to jest p.l.c-l?

    ficken panimajesz, dostawco chumoru?

  • 14. Data: 2011-06-16 20:04:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > co to jest p.l.c-l?
    >
    > Ania

    Droga Anno,
    p.l.c-l jest oazą spokoju, pierdolonym zajebiście wyluzowanym kwiatem lotosu
    na tafli jeziora

  • 15. Data: 2011-06-17 05:32:06
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-16 21:42, Q pisze:

    > No, Maruda, to zes dal cialem po bandzie...
    > :)

    Możesz rozwinąć?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 16. Data: 2011-06-17 05:43:10
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-16 09:20, !sp pisze:
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,980,zmiana-taryfy-p
    rowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

    Kurde myslalem, ze ten bank jest darmowy jestem klientem od paru ladnych
    lat i pozakladalem konta dla zony i ojca, wczoraj zamowilem pakiety
    aktywacyjne i zeszlo z konta po 5 zl, ku...wa co z nimi nie tak ?

    gregor

  • 17. Data: 2011-06-17 07:19:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 16 Jun 2011 18:15:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale należy docenić jedną rzecz: :)
    >
    > *Podniesienie* opłat, *wprowadzenie* opłat. Dotychczas banki używały
    > pary "obniżenie i zmiana"

    Jednak tytuły postów się dalej nie zmieniły i jak podwyższają
    oprocentowanie lokat/kont to w tytule mamy "podwyższenie" a jak
    wprowadzają nowe opłaty albo obniżają oprocentowanie lokat/kont to mamy
    wtedy w tytule "zmiana". To taka nowa para wyrazów przeciwstawnych "a la
    mBank" - podwyższenie<>zmiana he he.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2011-06-17 07:24:43
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

> [...]
    > wprowadzają nowe opłaty albo obniżają oprocentowanie lokat/kont to mamy
    > wtedy w tytule "zmiana". To taka nowa para wyrazów przeciwstawnych "a la

    NIe od razu kraków zbudowano :)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 19. Data: 2011-06-17 07:57:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.06.2011 09:50, Konfabulator pisze:

    rowizji-i-oplat-mbanku.html

    > Może pora powołać do życia kampanię społeczną:
    >
    > mBank - mój Ty NAJDROŻSZY :)

    Pierdu, pierdu.... Co mają ubezpieczenia medyczne do bankowości?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2011-06-17 07:57:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.06.2011 09:22, ania pisze:
    rowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

    > My?l? ?e teraz wszystcy co si? wahali przeniios? si? do VW banku

    A VW daje tańsze ubezpieczenia medyczne?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek