  • 1. Data: 2011-06-15 22:30:06
    Temat: Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
    Od: "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl>

    http://ideabank.pl/indywidualni_antyinflacyjna
    http://ideabank.pl/gospodarcza_antyinflacyjna

  • 2. Data: 2011-06-15 22:53:49
    Temat: Re: Czarneckiemu się nudzi - Antyinflacyjna
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:itbbpe$261$1@inews.gazeta.pl...
    > http://ideabank.pl/indywidualni_antyinflacyjna
    > http://ideabank.pl/gospodarcza_antyinflacyjna

    Najwyrazniej (sie nudzi), ale przyznam ze idea moze byc "chwytliwa" dla ludu
    :D

  • 3. Data: 2011-06-15 23:02:41
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Cze, 00:53, "Waldek" <s...@n...cpam> wrote:

    > Najwyrazniej (sie nudzi), ale przyznam ze idea moze byc "chwytliwa" dla ludu

    całkiem nie takie złe te nudy.
    - w obecnej chwili oprocentowanie 6%
    - kapitalizacja dzienna
    - mozliwośc wycofania się co 3 miesiące bez utraty odsetek.

  • 4. Data: 2011-06-15 23:10:07
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    - w obecnej chwili oprocentowanie 6%
    - kapitalizacja dzienna
    - mozliwośc wycofania się co 3 miesiące bez utraty odsetek.

    --------
    A cos nie zalatuje tu przepychankami w grupie ;)
    a.... rewolwer nabity ślepakami :D

  • 5. Data: 2011-06-15 23:53:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]

    - w obecnej chwili oprocentowanie 6%
    - kapitalizacja dzienna
    - mozliwośc wycofania się co 3 miesiące bez utraty odsetek.
    ------------------
    Minusy,
    Niemozliwosc zerwania lokaty przez net, a czy oni wykonuja to zerwanie
    sprawnie i ile faktycznie trwa okres bezprocentowy od zlecenia zerwania do
    otrzymania pieniedzy na rachunek w innym banku?

  • 6. Data: 2011-06-16 00:14:18
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Minusy,
    > Niemozliwosc zerwania lokaty przez net

    A mozesz podac zrodlo ?
    bo nie znalazlem takiego zapisu w regulaminie

  • 7. Data: 2011-06-16 05:49:24
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Waldek <s...@n...cpam> napisał(a):

    > A mozesz podac zrodlo ?
    > bo nie znalazlem takiego zapisu w regulaminie

    Może chodzi o to, że tak jak w rewolwerze, nigdy nie wiesz czy właśnie możesz
    zerwać zachowując odsetki czy nie :), bo z zapisów w systemie to nie wynika.

  • 8. Data: 2011-06-16 06:13:42
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może chodzi o to, że tak jak w rewolwerze, nigdy nie wiesz czy właśnie możesz
    > zerwać zachowując odsetki czy nie :), bo z zapisów w systemie to nie wynika.

    Ja widzialem w regulaminie zapis, ze zerwania (bezkarnego)
    mozna dokonac w pierwszych 2 dniach roboczych nowego kwartalu
    wiec nie rozumiem gdzie tu problem

  • 9. Data: 2011-06-16 06:29:07
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > Ja widzialem w regulaminie zapis, ze zerwania (bezkarnego)
    > mozna dokonac w pierwszych 2 dniach roboczych nowego kwartalu

    OK - juz chyba wiem gdzie tkwi problem
    Sa lokaty antyinflacyjne dla pomiotow fizycznych i gospodarczych
    tylko wyglada na to ze maja ROZNE REGULAMINY

    http://ideabank.pl/idea/doc/REGULAMIN_LOKATA_Antyinf
    lacyjna_konsumenci.pdf

    http://ideabank.pl/idea/doc/REGULAMIN_LOKATA_Antyinf
    lacyjna_przedsiebiorcy.pdf

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-06-16 06:37:20
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > OK - juz chyba wiem gdzie tkwi problem
    > Sa lokaty antyinflacyjne dla pomiotow fizycznych i gospodarczych
    > tylko wyglada na to ze maja ROZNE REGULAMINY

    Ciekawe, że przedsiębiorca musi dzwonić. Trzeba by zadać im pytanie jak jest z
    indywidualnym.