  • Data: 2003-11-14 18:36:56
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Kaczor wrote:

    > No, głupio.

    > Podsyłając te samą umowę z datą sprzed 2 lat?
    > "Panie Kaczor? Pan pamięta naszą rozmowę, dwa lata temu, koło Empiku? Mówił
    > pan, że chciałby skrzynkę jabłek ode mnie. No, więc jak pan do mnie
    > zadzwonił w tym tygodniu to zszedłem ja do piwnicy, patrzę a tu ta skrzynka
    > leży na półce. Proszę, jabłuszka jak... malowanie."
    Jakby Ci tu powiedzieć, od banku wymaga się trochę więcej niż od handlu
    jabłkami na bazarze.

    > Zgadza się. Wystarczyło zapomnieć o tamtym, nieużywanym, i nigdy nie użytym
    > koncie, założyć nowe według nowych papierów i byłoby gites. Nowe dane jak
    > najbardziej wystarczały do założenia konta ale...
    LOL, właśnie sobie wyobraziłem. Próbuję się zalogować do konta po 2
    miesięcznym urlopie a tu, po wprowadzeniu hasła dostalem komunikat
    "Niestety zapomnieliśmy dane pańskiego konta, tak dawno było nieużywane.
    Aby założyć nowe konto wybierz 1, aby..." :-)

    > A masz darmową powierzchnię magazynową?

    Na (IIRC) 2 kartki papieru ? powierzchnia magazynowa? Uprzedając zarzut,
    że tu kartka i tu kartka...
    Jeden duży segregator starczy.

    > Odpowiedz na pytanie.

    W tej sytuacji ? Tak.(Pomijając fakt, że ja swoją umowę mam i raczej nie
    dopuściłbym do jej zaginięcia)

    [...]
    > ...bank sprawdza kim jest klient zanim kopię wyśle...
    > oh! niestety ale nie mamy pewności, że
    > pani to pani... i dlatego podsyłamy pani tę umowę na nowy adres... wcześniej
    > nam nie znany...proszę podpisać kopię... wtedy będziemy wiedzieć kim pani
    > jest, dobrze?
    Bo np. porównamy podpis ?(Spekuluję tylko)

    > paczor

    KJ