  • Data: 2003-11-14 22:51:00
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "Glenn" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No prosze... a moje papiery niemal cudem sie odnalazly po miesiacu i 2
    dniach od
    > rozpoczecia zakladania konta.

    Ja się zaś zastanawiam, co powoduje że raz konto jest zakładane szybko a raz
    w sposób i w czasie zupełnie nieakceptowalnym. Zastanawiam się, bo kolegę
    naprawdę postraszyłam (opierając się na doniesieniach grupy, bo swoje konto
    zakładałam dawno więc nie byłam wiarygodnym żródłem), a okazało się, że w
    jego przypadku niesłusznie. Coś im się jednak przytyka, to pewne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn