    From: Paweł Kaczor <p...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: 14 Nov 2003 18:03:12 GMT

    On Fri, 14 Nov 2003 15:48:36 +0100, Kamil Jońca wrote:
    > I, że sie tak glupio spytam, co z tego ?

    No, głupio.

    > Czy umowa po 2 latach jest mniej ważna? [1]
    > Gnije ?
    > Pleśnieje ?(umowa, nie papier na którym ta umowa jest)
    > Jka tu ktosś napisał, mBank zachował się bardzo w porządku.

    Podsyłając te samą umowę z datą sprzed 2 lat?
    "Panie Kaczor? Pan pamięta naszą rozmowę, dwa lata temu, koło Empiku? Mówił
    pan, że chciałby skrzynkę jabłek ode mnie. No, więc jak pan do mnie
    zadzwonił w tym tygodniu to zszedłem ja do piwnicy, patrzę a tu ta skrzynka
    leży na półce. Proszę, jabłuszka jak... malowanie."

    > Nie zapominaj, że mają _bardzo_ograniczone_ możliwości stwierdzenia, że
    > "ty to Ty" a "Twoja żona to Twoja żona"...

    Zgadza się. Wystarczyło zapomnieć o tamtym, nieużywanym, i nigdy nie użytym
    koncie, założyć nowe według nowych papierów i byłoby gites. Nowe dane jak
    najbardziej wystarczały do założenia konta ale...

    > Umowa Cię obowiązywała i tak, i dla własnego dobra powinieneś ją trzymać.

    A masz darmową powierzchnię magazynową?

    > Ale _umowa_ była. Nie było papierka, przez co miałbyś problem np. w
    > sądzie, przy dowodzeniu, że była zawarta. Ale umowa, w sensie "stosunku
    > prawnego" była.

    Odpowiedz na pytanie.

    > No ale oni ci zaproponowali wyjście z impasu. nie chciałeś skorzystać

    mBank podesłał więc umowę osobie o innym nazwisku, numerze dowodu
    osobistego, zameldowaniu, numerze telefonu, itd. Zgadzał się jedynie PESEL,
    który nie był wystarczający, przypominam, by zweryfikować żonę. Znaczy się
    podesłali czyjąć umowę bez zautoryzowania osoby do której wysyłają.
    Pracujesz w mBanku, że próbujesz nie widzieć błędnego koła?

    > Czekaj. Klientowi się wydawało, że zrezygnował, pozbawił się dowodu
    > zawarcia umowy, prosi o przesłanie kopii...

    ...bank sprawdza kim jest klient zanim kopię wyśle...
    oh! niestety ale nie mamy pewności, że
    pani to pani... i dlatego podsyłamy pani tę umowę na nowy adres... wcześniej
    nam nie znany...proszę podpisać kopię... wtedy będziemy wiedzieć kim pani
    jest, dobrze?

    paczor
    "A z kwiatków, jakie pan lubi najbardziej? Sztukamięs z kwiatkiem"
    ------------------------------[pawel kaczor paczorSLIMAKexpatpol.com]--