    From: "free" <n...@S...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Date: Fri, 14 Nov 2003 11:39:27 +0100

    A ja bardzo sobie chwaliłem mBank, dopóki nie otrzymałem kredytu
    odnawialnego. Kredyt został mi przyznany, a po paru miesiącach, gdy nie
    wykonał mi się jakiś przelew debetujący saldo, okazało się, że jednak... nie
    został uruchomiony. Na szczęście miałem inne źródło kredytu, ale co by było,
    gdybym nie miał? A na mLinii przyznali się, że ktoś się chyba pomylił i nie
    wprowadził informacji o i rzekredycie do systemu, ale kazali mi czekać 2
    tygodnie. Szlag mnie trafił. Podziękowałem mBankowi za usługi. Gdyby klienci
    rezygnowali z usług niesolidnych firm, zamiast wybaczać im wpadki, nie
    musielibyśmy ciągle znosić jakiś pseudofachowców komych specjalistów.