  • Data: 2003-11-12 23:26:15
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: "sas" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Witka i wszystkich oszukanych przez ten piekielny bank!
    Nie jesteś jedynym klientem tego banku, którego potraktowano w ten sposób. Ja
    preżywam dokładnie taki sam koszmar od ponad dwóch miesięcy! Zamawiam
    regularnie oddzwonienie i mają mnie w dalekim poważaniu. Nawet nikt nie
    oddzwania. Ten bank to jedna wielka pomyłka! Do tego stopnia nadużyli moje
    zaufanie i moją chęć ulokowania u nich pieniędzy, że również podjąłem decyzję
    o zamknięciu tam konta, którego tak naprawdę po dwóch miesiącach prawie nie
    mam. Skoro brak podstawowej organizacji procesu zakładania konta juz zawodzi,
    to co mówić o bezpieczeństwie i słuszności trzymania naszych pieniędzy. Aż
    ciarki człowieka przechodzą na samą myśl. Słusznie napisałeś ten post, bo
    może on wielu ludziom zaoszczędzić nerwów, zdrowia i pieniędzy. Poza tym to
    wcale nie jest tak, że wniosek o przyznanie limitu debetowego i karty
    przenosisz z innego banku bezproblemowo. To jeden wielki absurd! U mnie
    procedura ta trwa juz dwa miesiące i końca nie widać nie mówiąc o początku.
    Mogę tylko powiedzieć, że współczuję Tobie i sobie samemu, że dałem się
    nabrać na ten "bank". Chciałem mieć konto ale już zdecydowanie nie chcę.
    A na dodatek powiem tym wszystkim fanom mBanku, którzy wypisują te bzdury i
    krytykują Cię za to, że ostrzegasz innych, że od dwóch lat mam konto w
    Inteligo i nigdy na tym banku się nie zawiodłem. Inteligo w porównaniu z
    mbankiem to bajka!. Jasne procedury, o wiele wygodniejszy interfejs i słowni.
    Co obiecują to dają! Adios popaprany mBanku! Aż dziw bierze człowieka, że w
    dzisiejszych czasach fukcjonuje jeszcze taka instytucja, która zupenie nie
    szanuje swoich klientów i naszych pieniędzy.
    Pozdrowienia dla "szczęśliwych" klientów!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl