  • Data: 2003-11-12 23:26:07
    Temat: Re: [mBank] czas konczyc ten absurd
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Witold Przygoda napisał(a):

    > Markus, masz syndrom "zadowolonego klienta mBanku", ktoremu sie nie podoba,
    > jak ktos pisze, ze mBank funkcjonuje kiepsko.

    hmmmm.....no tak. Masz rację. Jakby nie patrzeć zawsze się broni własnego
    podwórka (w pewnym sensie oczywiście)

    Ja po prostu nigdy się nie spotkałem z jakimś poważnym problemem z MBankiem
    i wielu moich znajomych, którym poleciłem założenie tam konta są mi do
    dzisiaj zobowiązani za poradę

    >Nie jestem odosobnionym
    > przypadkiem odczuwajacym gehenne zakladania konta w tym banku.
    > Nie podoba ci sie, ze to opisalem? Ze "rozdzieram szaty"?

    Nie o to chodzi. Nie podoba mi się sposób w jaki to opisałeś ;)

    > Wrzuc chlopie na luz ;) i po prostu nie czytaj.

    uuuuu.....nawet podyskutować już nie wolno

    > Moje emaile
    > moga zaoszczedzic wielu osobom rozczarowan wyniakajacych
    > z (jak dla mnie - nieakceptowalnie) rozwleklego przebiegu procesu
    > zakladania konta oraz rozczarowan zwiazanych z niespodziankami
    > czyhajacymi po wypelnieniu formularzy.

    A nie sądzisz, że Twoja opinia może rozczarować do MBanku wiele ludzi
    całkiem niesłusznie? A to przecież jednostkowy przypadek. To tak jak z
    ratami. Tysiące ludzi dostają raty bez problemu a przyjdzie jedna osoba,
    która doskonale zarabia, spełnia wszystkie warunki i nie dostanie tego
    kredytu. To znaczy, że bank się na nią uwziął? Też przypadek

    > Byc moze jezyk i swego rodzaju "zadzior" z jakim pisze moze wskazywac,
    > ze jestem "strasznie podlamany i nieszczesliwy", ze jakis bank nie zadzialal
    > po mojej mysli - nic podobnego.

    Tak to właśnie odebrałem

    >Nie oni, to inni. To sa wlasnie
    > prawa rynku - i cale szczescie, ze sa!

    Dokładnie. O to właśnie chodzi.

    > To dziwne, ze w Chinach zyje miliard ludzi, a w parenascie
    > milionow w Korei Polnocnej. Co to za argument?

    Argument przemawiający za tym, że większość osób nie ma problemów z
    założeniem konta w MBanku czy uzyskaniem kredytu a przydarza się to tylko
    jednostkom. Zresztą tak to wygląda w Twoim opisie jakby Mbank celowo
    utrudniał na siłę zalożenie konta, uzyskanie kredytu, otrzymanie karty itd.
    Przecież to bzdura. Jeśli spełniasz wszystkie wymogi to kredyt dla Ciebie
    to pestka. Skoro go nie otrzymałeś to widocznie nie spełniasz wymogów.

    >Rzecz w tym, ze
    > wielu znajomych mnie ostrzegalo (ciekawe dlaczego), ze moze byc
    > "dlugo" i trzeba byc "cierpliwym" - no ale to tez ma swoja miare.

    Właśnie ciekawe dlaczego? Jeszcze nie spotkałem osoby, która by odradzała
    założenie konta w Mbanku. Sporo moich klientów ma tam konto i z wypowiedzi
    wynika, ze są bardzo zadowoleni.

    > Do funkcjonowania mBanku jako banku (gdy sie juz ma w nim konto)
    > nie mam zadnych zastrzezen - jak zreszta pisalem - internetowy
    > interfejs mi sie bardzo podoba (choc moge go sobie tylko biernie
    > obejrzec).

    Rozumiem

    > Pomijajac moje srodki zdeponowane na nieakywnym koncie: uwazasz to
    > za normalne, ze mija miesiac, a ja nie mam aktywnego konta (po prostu
    > konta w internecie, nie mowie juz nawet o kartach)?

    Tak. Dopuszczam taką możliwość. Na prawo jazdy też się czeka po 3 miesiące
    a nikt z tego powodu jakoś się nie burzy. Po prostu trzeba swoje odczekać

    >No to gratuluje ci,
    > jesli to jest normalnosc w twoim postrzeganiu. To nie ja wybralem
    > poczte i zwykly list do wysylania umow.

    A czytałeś choć kiedykolwiek dlaczego MBank taką właśnie wybrał drogę?

    > Jak widac inni radza sobie z tym
    > znacznie lepiej niz mBank. Gdybym wiedzial - pewnie bym im wyslal
    > umowy listem poleconym priorytetowym z zadaniem potwierdzenia odbioru ;>

    Po co? Skoro Ci zależy na czasie to od tego jest kurier a nie poczta.
    Wysyłasz dokumenty za 20 złotych i kończysz sprawę po 5 dniach najpóźniej

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*