eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - automatyczna splata KK (quiz) › Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz - odpowiedzi)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: MiKo <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz - odpowiedzi)
    Date: Thu, 29 Jan 2004 23:07:39 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <bvbvi6$mbh$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <bv9etu$3l8$1@korweta.task.gda.pl> <bv9hms$5e0$1@topaz.icpnet.pl>
    <bv9lhn$3pr$1@korweta.task.gda.pl> <bvbff3$ju4$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: miko.ras.wp-sa.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1075413382 22897 212.77.97.9 (29 Jan 2004 21:56:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jan 2004 21:56:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <bvbff3$ju4$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:281562
    [ ukryj nagłówki ]

    Jarosław Lech wrote:


    > I tylko Ty jesteś bez winy? A czytałeś wszystkie regulaminy usług, z
    > których korzystasz? Nie było tam przyapdkiem zapisu, że to posiadacz
    > konta jest zobowiązany zapewnić na określony dzień i godzinę takie saldo
    > na koncie, żeby spłata była możliwa? Sprawa powiadamiania lub nie, jeśli
    > nie jest uregulowana w regulaminie lub umowie (ani żadnym przepisem
    > prawa powszechnego), jest tylko i wyłącznie świadectwem jakości usług. A
    > te ocenia się głosując nogami.

    Przeczytaj jeszcze raz uwaznie moje posty. Nigdzie nie twierdze ze
    jestem bez winy - przeciez do tego sie przyznalem (do braku srodkow -
    bylo 90% zamiast 100%). Jak slusznie zauwazyles chodzi mi o jakosc
    uslug. Oraz o dostepnosci informacji. Rzekoma proba zwalania winy to
    nadinterpretacja.

    > A teraz zastanów się nad jakością usług innych banków, dowiedz
    > się/przypomnij sobie, czy naprawdę tylko w mBanku jest tak tragicznie z
    > informacją, czy może w innych bankach też zdarzają się niejasności i
    > nieprawidłowości i... głosuj nogami. Idź tam, gdzie Ci będzie lepiej.
    > Od piątku jak tylko gruchnęła wieść, że podrożeją usługi mBanku,
    > odwaga wielu ludzi ogromnie staniała, za to ich szybkobiezność znacznie
    > wzrosła. Nie będzieesz jedyny niezadowolony/odchodzący.

    Jak pisalem w innym poscie (ktoregi miales prawo nie czytac) nie
    zamierzam rezygnowac z mBanku bo wciaz uwazam go za jeden z lepszych.
    Nie oznacza to jednak ze nie mam prawa wyrazac opinii na temat tego co
    mi sie nie podoba - z tym sie chyba zgodzisz?

    W kazdym razie ta dyskusja jest bez sensu i bez zwiazku z pierwotnym
    tematem, wiec koncze watek.

    Miko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.01.04 22:11 MiKo
  • 30.01.04 00:37 S.T.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1