  • Data: 2004-01-30 00:37:34
    Temat: Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Domyslam sie ze jest tu haczyk,
    ciepło, ciepło :)

    > wiec mimo ze wydaje mi sie ze powinno
    > byc b), to pewnie okaze sie ze bylo c) ;)
    Rozrzut masz dość duży, ale mimo wszystko pudło ;(
    przwidłowa odpowiedź to a)!

    A teraz dalej, II tura brak spłaty zauważyłem na następnym wyciągu
    tego samego dnia składam reklamację (brak spłaty i naliczone odsetki)
    (szczegóły:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=109
    477&t=109477&v=t )
    i guizu ciąg dalszy, złożenie reklamacji skutkowało:
    a) spłatą zaległej kwoty i anulowaniem odsetek
    b) brakiem jakiejkolwiek odpowiedzi i po 20 dniach (data kolejnej autospłaty)
    kolejnym brakiem spłaty karty
    c) brakiem odpowiedzi i po w kolejnym terminie spłatą karty
    w kwocie jak na zareklamowanym wyciągu (czyli z odsetkami)
    d) spłatą karty zgodnie z wyciągiem oraz odpowiedzią,
    że na anulowanie odsetek muszę poczekać do czasu
    aż przestaną sie naliczać w systemie odsetki
    (bo jeszcze się naliczą odsetki za kolejny miesiąc)
    e) przeprosinami i całkowitym anulowaniem zadłużenia karty
    z poprzedniego miesiąca w ramach rekompensaty
    (bank pokrył spłatę, która się nie wykonała, choć powinna)
    f) karą za brak minimalnej spłaty

    no, może wystarczy tych opcji, bo będzie trudniej trafić,
    niż wygrać w totolotku :)

    Nietrudno się domyślić, że odpowiedzi a) i e)
    skutkują rozwiązaniem problemu,
    a pozostałe przejściem do III tury guizu. :)