  • 21. Data: 2003-04-07 06:52:01
    Temat: Re: [mBank] Złota rybka
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 7 Apr 2003 08:36:39 +0200, "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    wrote:

    >A czy mnie się tylko wydaje czy ten obrazek z kartą z dnia na dzień robi się
    >coraz mniej mglisty?
    >Pewnie 17.04 będzie całkiem klarowny...

    Raczej Ci sie wydaje. Zupelnie klarowny robi sie po podaniu e-maila
    wiec sztuczka z powolnym odslanianiem nie mialaby wiekszego sensu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 22. Data: 2003-04-07 07:25:46
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli byłoby to dla wszystkich bez wykazywania dochodów i zgodnie z
    polityką
    > banku za darmo - to czemu nie?
    > Karta kredytowa za darmo - to by dopiero była rewolucja ;-) Szczerze
    jednak
    > wątpię.

    Wszystko jedno ;-). Karta jest po prostu cool i trzeba ją mieć ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 23. Data: 2003-04-07 07:57:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    BaLab wrote:
    > Wszystko jedno ;-). Karta jest po prostu cool i trzeba ją mieć ;-).

    hy hy hy - ja to jestem jednego ciekaw - jak oni sobie poradza z
    natlokiem zgloszen. Znowu bedzie sie czekac juz nie 3 tygodnie a
    pewnie dwa razy dluzej ;)

  • 24. Data: 2003-04-07 08:39:21
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Wojtek Frabinski<w...@a...net.pl>
    nagryzmolił(a) w news:iu729v8janfohh26pk9vp67ohrujc111u5@4ax.com:

    > Raczej Ci sie wydaje. Zupelnie klarowny robi sie po podaniu e-maila
    > wiec sztuczka z powolnym odslanianiem nie mialaby wiekszego sensu.

    A ja podałem maila i nic jeszcze nie dostałem (oprócz weryfikacji konta
    e-mailowego).
    Może wiedzą że i tak sie nie załapie na KK :P
    Ja bym wolał charge'ową VC.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 25. Data: 2003-04-07 08:58:09
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > A ja podałem maila i nic jeszcze nie dostałem (oprócz weryfikacji konta
    > e-mailowego).
    > Może wiedzą że i tak sie nie załapie na KK :P
    > Ja bym wolał charge'ową VC.

    Bo - tak jak napisali - dostaniesz 17.04

  • 26. Data: 2003-04-07 09:15:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Po 17 kwietnia bodajże mają dopiero rozsyłać info na podane maile.

    W moim internecie pisza, ze DO 17.04 przysla info

    > Pożyjemy zobaczymy - może na wersję VE się załapiesz ;P

    Ta VE wyglada na _jedyna_ wersje.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 27. Data: 2003-04-07 09:31:21
    Od: Jurgen <n...@s...me>

    On Mon, 7 Apr 2003 06:46:42 +0200, "Marek J"
    <N...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo przy dochodach, dla których 700zł "to i tak za dużo", dostaniesz właśnie
    >Electrona. Ale będą też kredytowe Visa Classic i Visa Gold.

    przy kazdych dochodach pojawia sie "to i tak za duzo"
    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 28. Data: 2003-04-07 09:48:41
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jurgen" <n...@s...me> napisał w wiadomości

    > przy kazdych dochodach pojawia sie "to i tak za duzo"

    bo jest to i tak za duzo na KK mBanku - tzn. przy kazdych dochodach
    dostaniesz KK. Oczywiscie - przy nizszych dostaniesz KK w postaci VE a przy
    wyzszych VC.

    D.

  • 29. Data: 2003-04-07 10:53:42
    Od: Glenn <g...@g...pl>

> [...]

    > Może wiedzą że i tak sie nie załapie na KK :P

    Pożyjemy zobaczymy - może na wersję VE się załapiesz ;P

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 30. Data: 2003-04-07 11:19:45
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > W moim internecie pisza, ze DO 17.04 przysla info

    Przecież napisałam "bodajże" ? Z resztą jak dostaniesz maila 16.04 to
    wszystko będzie ok. ;-) A dzisiaj jest 07.04 :-D

    > Ta VE wyglada na _jedyna_ wersje.

    Będzie jeszcze VC i VG.

    Pozdrowienia,
    Glenn