  • Data: 2003-04-10 06:43:09
    Temat: Re: [mBank] Złota rybka
    Od: "Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witek wrote:

    > Przy KK multi (gwarancja splaty kredytu) albo citi (creditshield)
    > jest cos takiego - oczywiscie opcjonalnie.

    to juz lepszy jest Lucas ktory ma to bezplatnie dla kazdej karty. Ale mi nie
    chodzi o przypadki ale o zasade, ktorej trzeba bedzie przestrzegac. Tak jak
    wprowadzona np. jesienia tego roku zasada, ktora zobowiaze banki do
    przejecia pelnej odpowiedzialnosci za transakcje kartami (wlacznie z PIN) od
    chwili zgloszenia zastrzezenia. Banki beda musialy tego przestrzegac
    niezaleznie od tego co napisza w swoich regulaminach.

    D.