  • 1. Data: 2006-10-27 06:44:12
    Temat: [mBank][SFI][DWSTop25MS] Serce drgnęło..
    Od: BM <m...@D...LITERYput.poznan.pl>

    Serce drgnęło, gdy (8:30) zobaczyłem notowania dla DWS Polska FIO Top 25 ms:

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/tabful.h
    tml

    porównajcie z:

    http://tinyurl.com/yfylbf

    lub

    http://tinyurl.com/yjfhok

    Panowie z mBanku, obudźcie kogoś z IT!

  • 2. Data: 2006-10-28 08:38:06
    Temat: Re: [mBank][SFI][DWSTop25MS] Serce drgnęło..
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    BM napisał(a):
    > Serce drgnęło, gdy (8:30) zobaczyłem notowania dla DWS Polska FIO Top 25 ms:

> [...]

    O co Ci chodzi?!

  • 3. Data: 2006-10-30 08:09:12
    Temat: Re: [mBank][SFI][DWSTop25MS] Serce drgnęło..[OT]
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Mario" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > O co Ci chodzi?!

    W mBanku obudzili się wcześniej niż ty :)

    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 4. Data: 2006-10-30 08:12:15
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Mario" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > W mBanku obudzili się wcześniej niż ty :)

    Ach, zapomniałem wyjaśnić: w tabeli mBanku dla
    wymienionego w temacie funduszu pokazywało spadek
    około 27%

    Miroo (http://miroo.ovh.org)