  • 1. Data: 2011-06-08 06:36:12
    Temat: [mBank] Podwyższenie oprocentowania rachunku eMAX plus, mLOKAT i mLOKAT PLUS
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Nic tylko przekierowac zal.pl na mbank.pl:

    Informujemy, że z dniem 7 czerwca 2011 r. nastąpi podwyższenie
    oprocentowania mLOKAT, mLOKAT PLUS oraz rachunku eMAX plus.

    1. Zmiana oprocentowania rachunku eMAX plus:
    eMAX plus do 49 999,99 PLN - z 3,00% na 3,30%
    eMAX plus od 50 000 do 99 999,99 PLN - z 3,20% na 3,50%
    eMAX plus od 100 000 do 199 999, 99 PLN - z 3,85% na 4,10%
    eMAX plus od 200 000 PLN - nowe pasmo 4,20%

    2. Zmiana oprocentowania mLOKAT:
    2 miesięczna mLOKATA - z 3,30% na 3,50%
    3 miesięczna mLOKATA - z 3,40% na 3,60%
    4 miesięczna mLOKATA - z 3,50% na 3,70%
    6 miesięczna mLOKATA - z 3,60% na 3,80%
    9 miesięczna mLOKATA - z 3,70% na 3,90%
    12 miesięczna mLOKATA - z 3,80% na 4,00%

    3. Zmiana oprocentowania mLOKAT PLUS:
    mLOKATA PLUS 3 miesięczna - z 3,20% na 3,65%
    mLOKATA PLUS 6 miesięczna - z 3,40% na 3,85%

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,976,podwyzszenie-op
    rocentowania-rachunku-emax-plus-mlokat-i-mlokat-plus
    .html

  • 2. Data: 2011-06-08 06:39:11
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-08 08:36, Q pisze:
    > Nic tylko przekierowac zal.pl na mbank.pl:
    >
    > Informujemy, że z dniem 7 czerwca 2011 r. nastąpi podwyższenie
    > oprocentowania mLOKAT, mLOKAT PLUS oraz rachunku eMAX plus.

    A optymalne kwoty, to kto za Ciebie ma policzyć?
    Tutaj, jak ktoś wrzuca newsa, to ma obowiązek opisać jego konsekwencje.
    ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-06-08 06:43:37
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 8 Cze, 08:39, Maruda <m...@n...com> wrote:
    > A optymalne kwoty, to kto za Ciebie ma policzy ?
    > Tutaj, jak kto wrzuca newsa, to ma obowi zek opisa jego konsekwencje.
    > ;)

    Optymalną kwotą na LOKATY w mBanku jest 0 (ZERO) - to chyba oczywiste?

  • 4. Data: 2011-06-08 06:45:13
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > Tutaj, jak ktoś wrzuca newsa, to ma obowiązek opisać jego konsekwencje.

    Jedyną konsekwencją trzymania kasy w mBanku to realna strata pieniędzy, więc
    optymalizacja nic tu nie da.

  • 5. Data: 2011-06-08 07:17:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A optymalne kwoty, to kto za Ciebie ma policzyć?
    > Tutaj, jak ktoś wrzuca newsa, to ma obowiązek opisać jego konsekwencje.

    Jesli cos jesz to nie czytaj dalej, bo oplujesz ekran :).

    Obliczenia dla:
    "eMAX plus do 49 999,99 PLN - z 3,00% na 3,30%"
    a dokladnie do Excela wrzucilem 3.3% z kapitalizacja po 30 dniach:

    zysk [pln] | kwota na eMaxie [pln] | rzeczywisty % [%]
    0.01 1.85 6.577
    0.02 5.54 4.392
    0.03 9.22 3.959

    dalej nie wklejam :)

  • 6. Data: 2011-06-08 07:35:06
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-08 09:17, Q pisze:

> [...]
    > a dokladnie do Excela wrzucilem 3.3% z kapitalizacja po 30 dniach:
    >
    > zysk [pln] | kwota na eMaxie [pln] | rzeczywisty % [%]

    Nie wiem jak to liczyłeś, ale mnie wychodzi dla kwoty 1.8zł odsetki
    miesięczne = 1gr, co daje ERSP = 6.54% bez belki. Całkiem nieźle. :)

    A serio, to chodziło mi o bezbelkową wysokość depozytu na eM+, która jest:
    2.499/31*365/0.033 = 891zł

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-06-08 07:49:14
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-08 09:35, Maruda pisze:

    > A serio, to chodziło mi o bezbelkową wysokość depozytu na eM+, która jest:
    > 2.499/31*365/0.033 = 891zł

    Ups - autopoprawka:
    trunc(2.494/31*365/0.033) = 889

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2011-06-08 08:01:51
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-08 09:49, Maruda pisze:

    > Ups - autopoprawka:
    > trunc(2.494/31*365/0.033) = 889

    dodaj inflacje ~4% wyjdzie na minusie

    gregor

  • 9. Data: 2011-06-08 08:06:12
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie wiem jak to liczyłeś, ale mnie wychodzi dla kwoty 1.8zł odsetki
    > miesięczne = 1gr, co daje ERSP = 6.54% bez belki. Całkiem nieźle. :)

    Ok, to teraz to samo tyle, ze dla 31 dni.
    Zalozenia:
    miesiac / kapitalizacja po: 31 [dni] (poprzednio 30)
    rok: 365 [dni]
    zaokraglanie: 0.5 -> 1.0

    0.01 1.79 6.578%
    0.02 5.36 4.393%

    > A serio, to chodziło mi o bezbelkową wysokość depozytu na eM+, która jest:
    > 2.499/31*365/0.033 = 891zł

    Wariat!
    ;)

  • 10. Data: 2011-06-08 08:16:52
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-06-08 10:06, Q pisze:

    > Wariat!
    > ;)

    Dlaczego?
    Nie chcę całej kasy trzymać u Czarneckiego. eM+ ma swoje zalety, bo dla
    mnie mB to ciągle główne, "obrotowe" konto.
    A inflacja - będzie zawsze.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.