  • 11. Data: 2002-01-31 21:09:50
    Temat: Re: [mBank] Kilka eMaxow
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >no ale to mi załatwia eKonto - na nim trzymam pieniądze podręczne żeby
    >płacić za zakupy itp, za resztę mam na lokatach albo na eMaxie, a jaki sens
    >kilku eMaxów ?
    (..)
    AFAIR był tu kiedyś jakiś post, z którego wynikało
    że takie rozwiązanie z eKontem to ma wpływ tylko na lepsze
    samopoczucie właściciela i nic więcej :)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-02-01 08:12:00
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com>

    pablos wrote:

    > no ale to mi załatwia eKonto - na nim trzymam pieniądze podręczne żeby
    > płacić za zakupy itp, za resztę mam na lokatach albo na eMaxie, a jaki sens
    > kilku eMaxów ?

    Optymalny (IMHO) schemat to co najmniej trzy rachunki:
    a) jeden (lub więcej) "lokacyjny" (celowo w cudzysłowie, bo nie chodzi
    mi o lokatę jako taką) - tu leżą sobie pieniądze.
    b) jeden "przelewowy" - tu mamy zdefiniowane przelewy, rachunek
    zasadniczo pusty, dopełniamy przed wykonaniem przelewu
    c) jeden "karciany", na którym mamy niewielką kwotę - powiedzmy
    trzykrotnosć naszej sredniej wypłaty z bankomatu.

    W mBanku rachunek typu b) to _musi_ być eKonto, więc pozostałe muszą
    być eMaxami. W Inteligo jest elastyczniej pod tym względem.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 13. Data: 2002-02-01 08:34:57
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Jozef Zbrodel" <j...@i...com> napisał...

    > W mBanku rachunek typu b) to _musi_ być eKonto, więc pozostałe muszą
    > być eMaxami. W Inteligo jest elastyczniej pod tym względem.

    Jest jeszcze izzyKonto... :-)

    --
    Tomek Tatar